Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Ulaganje i manji broj zaposlenih

HŽ Infrastruktura: Do kraja ove godine 650 radnika manje

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Uštedjeti, ali i ulagati trebaju i Hrvatske željeznice. Uprava je najavila da smanjivanje broja radnika za 2700 počinje već ove godine. Istovremeno počinje i obnova zastarjelih pruga teška 10 milijardi eura.

Stara željeznice u novom stoljeću otvara epizodu modernizacije. HŽ infrastruktura već do kraja ove godine smanjuje broj ljudi za 650. Ministar prometa najavljuje velika ulaganja uz plan postupnog smanjivanja broja zaposlenih.

Pročitajte i ovo Zapadni kolodvor 29,2 milijuna eura Privremeno se zatvara Zapadni kolodvor: Vlakovi će moći voziti do 120 km/h Ilustracija Čije je dvorište? Djeca i roditelji u šoku, ravnateljica pozvala policiju. Mi smo pronašli počinitelja: "Morao sam to učiniti..."

'Planirano je da do veljače i ožujka iduće godine to bude 1200 ljudi, a jedan dio njih već je i prihvatio stumulativne otpremnine i na taj način HŽ infrastruktura postaje konkuretnija i izjednačit će se sa nekim europskim prosjekom po broju radnika po kilometru pruge', kazao je Siniša Hajdaš Dončić, ministar prometa.

No radnici smatraju da njihov broj nije uteg poslovanju. 'Na željeznici nema viška ljudi ima samo manjka posla, jer menadžment i Vlada RH ne radi svoj posao onako kako bi trebala', kazao je Branko Kreš, predsjednik Sindikata željezničara.

>> HEP: Šest tvrtki zainteresirano za Plomin C

Željeznice trenutno zapošljavaju 17 tisuća radnika, vagoni su u prosjeku stari oko 25 godina, a plan restrukturiranja predviđa zbrinjavanje ukupno 2700 ljudi u tri godine.

'Provodimo i ankete o dobrovoljnom odlasku, pa do sada nam se javilo već preko 300 ljudi da je spremno uzeti poticajne mjere i otići samo iz sustava HŽ infrastrukture', kažu iz Uprave HŽ-a.

Uz odlazak ljudi počinje obnova pruga. U HŽ-u najavljuju veliki ulagački ciklus koji će trajati od 2012. do 2016., a u obnovu starih pruga HŽ će uložiti oko 10 milijardi kuna. Dio tog novca povući će se kroz EU fondove, a dio će dati same željeznice..

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene