Obavijesti Video Pretražite Navigacija
"Redovni troškovi poslovanja"

Toplana tuži Karlovčane koji su otpilili radijatore i gubi sudske sporove, a troškove plaćaju oni koji se griju

Građani otpilili radijatore u Karlovcu - 1
Građani otpilili radijatore u Karlovcu - 1 Dnevnik Nove TV
Aktualno Galerija Građani otpilili radijatore u Karlovcu - 1 Građani otpilili radijatore u Karlovcu - 1 Foto: Dnevnik Nove TV +0 Građani otpilili radijatore u Karlovcu - 2 Galerija 1/2 >>
Karlovačka udruga potrošača traži od Grada i Toplane da nađu drugi izvor prihoda za dizanje tužbi protiv građana koji su otpilili svoje radijatore jer troškove do sada izgubljenih tužbi plaćaju oni koji se i dalje griju preko toplane.

Karlovačka Toplana sedam godina tuži Željka Tomašića jer više ne želi usluge Toplane. "Presuda ima jedan, dva, tri, četiri, pet, šest, sedam, osam koje su, recimo, gotove", kaže je Tomašić. I sve ih je Toplana izgubila.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Problem kojem se ne nazire kraj Računi sve veći, a rješenja još nema: Građani se zbog problema razdjelnika smrzavaju u svojim stanovima Slika nije dostupna Promjena je zadatak novog ministra SEZONA JE GRIJANJA I dalje će nam stizati računi po formuli koja po mnogima nije pravedna

Sud ponavlja da gospodin nije primio toplinu koju su mu željeli isporučiti, a te će troškove izgubljenih tužbi platiti oni koji su ostali vjerni toplani, tvrdi Udruga potrošača. "Znamo da 6000 kuna moraju građaninu platiti za njegove sudske troškove, a znamo sigurno da su puno veći troškovi njihovih odvjetnika", navodi Marina Novaković Matanić iz karlovačke Udruge za zaštitu potrošača Korana.

Ostaje pitanje - zašto toplana uopće pokreće sporove, zašto se ne može pomiriti s tim da građani više ne žele biti njezini klijenti?

"Mali dio krajnjih kupaca, tj. njihovih predmeta odnosi se na neprihvaćanje usluge. Samo manji dio slučajeva završava automatikom na sudu i tada se, sukladno internoj proceduri ako Gradska toplana izgubi spor, u jednom trenutku prestaje s daljnjim pravnim radnjama protiv druge strane. Ovi troškovi naplate su redovni troškovi poslovanja", piše u odgovoru iz karlovačke Gradske toplane Karlovac, koji potpisuje direktor Hrvoje Klobučar.

Udruga potrošača tvrdi da je sporova 300, Toplana kaže 30. "Ne želimo više da se sporovi plaćaju iz džepa naših građana", navodi Novaković Matanić i dodaje da plaćanje nije problem građana. "To je njihov problem. Ako znaju pokrenuti sedam puta isti spor i sedam puta za istog građanina, onda neka nađu neki drugi izvor prihoda", dodaje.

Većinu građana ne brinu toplanine sudske aktivnosti. "I uporno sebi stvara troškove i plaća troškove, Toplana za to snosi odgovornost", smatra Frane Kaleb, korisnik usluga Toplane Karlovac.

Onih s radijatorima je 7000, a onih koji su otpilili svoje radijatore je 1000. Među njima je i Željko Tomašić, koji kaže da mu je grijanje na struju "20 puta jeftinije" od onoga na toplani.

"Kažu da im se razdjelnici isplate. Normalno da se isplate kad se ne griju, tako da se naši susjedi znaju doći grijati k nama", dodaje Milka Tomašić. Mišo, jedan od korisnika Toplane kaže da dobiva račune u iznosima od oko 400-500 kuna, ali da radijatore mora držati zatvorene.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr
 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene