Poruke političara uoči parlamentarnih europskih izbora baš i ne dopiru do glasača pa su se mnogi, ponovo, okrenuli društvenim mrežama. Tko je na Tik Toku, a tko nije, provjerila je reporterka Dnevnika Nove TV Slavica Parlov Horvat.
Podijelite
Najdalje doslovno, ali i u osmišljavanju svoje Tik Tok kampanje, otišao je nezavisni Bojan Glavašević. Na biciklu je krenuo iz Brixellesa do Zagreba, a u formi video bloga komunicira s biračima.
"Glavna tema moje kampanje je standard života naših građana, a bicikl mi je samo omogućio da o tim temama progovorim na jedan novi način. Ono što želim reći je da imamo pravo tražiti istu kvalitetu života, iste velike plaće koje imaju naši ljudi koji su otišli živjeti izvan Hrvatske", smatra Bojan Glavašević.
"Mi ćemo nastaviti, Nitkolina, koliko sam čuo, planira napraviti još pjesama o mojoj kandidaturi", zadovoljan je kanidat iz redova Možemo! Gordan Bosanac.
"U stvari nam je drago kad shvatimo da zagovaramo one teme koje mlade muče, a to su broj jedan stanovanje u Hrvatskoj i drugo, dio progresivne mladosti je stvarno zabrinut za stanje ljudskih prava, pogotovo žene."
Tik Tok kampanja Nine Skočak, najviše odgovara formi klasičnog Tik Tok sadržaja što ne čudi jer je riječ o influencerici koja ima više od 200 tisuća pratitelja.
"Pokušavam EU izbore i cijeli naš program nekako samo progurati kroz moj svakodnevni život. Ne volim nabijati na nos svaki dan 'glasajte za mene, glasajte za mene' nego baš volim pokazati da ja živim tu politiku", podijelila je Nina Skočak, kandidatkinja na EU izborima.
SDP-ova Biljana Borzan trudi se postići ležernost u izričaju kako bi bila što bliža ciljanoj publici.
"U prvom redu je mlade teško pridobiti jer je tanka granica da ne ispadneš smiješan, oni kažu "cringe" i onoga da pošalješ poruku koju želiš poslati. Sa starijima mi je lakše jer njima mogu poslati jednu poruku koja je strukturirana na jedan ozbiljan način", rekla je SDP-ova Biljana Borzan.
Premijer Plenković ušao je na vrata Tik Toka na parlamentarnim izborima u opuštenom tonu, koketirajući kako s loptom, tako i mladima. Na EU izborima nastavlja u istom tonu shvaćajući da je upravo opuštenost bit Tik Tok komunikacije.
Most je u izričaju nešto službeniji, no sa shvaćanjem važnosti društvenih mreža.
"Znamo da se tamo nalaze informacije koje se nude i koje ljudi mogu najprije uzeti, a s druge strane ona nam je najekonomičnija, mi se ne možemo mjeriti s milijunima koje mogu izdvajati druge stranke ali na društvenim mrežama vodimo", smatra predsjednik MOSTA Božo Petrov.
Tik Tok Domovinskog pokreta nešto je skromniji sa sadržajem koji je često platforma za predizborne spotove.
"Kao što znate Domovinski pokret je na svim društvenim mrežama i Tik Toku i Instagramu, kampanja je, po meni, dosta light sveukupno, mi ćemo krenuti sa kampanjom malo jače ovih dana."
Koliko različitih ideja o vođenju društva, toliko i raznolikih načina komunikacije naših političara. Koji je dobitni, znat ćemo 9. lipnja.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.