Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Marketing kingdom

Najveća imena marketinške industrije ponovno u Zagrebu!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Marketing kingdom Zagreb 3 koji će se održati 27. i 28. ožujka u Zagrebu dovodi vam marketinšku elitu iz kompanija Mashable, Spotify i Shazam. Kosta Petrov, glavni direktor u P World kompaniji koja organizira događanje, ekskluzivno za Dnevnik.hr govori o najavljenoj trećoj po redu Marketing kingodom konferenciji, kao i o izazovima s kojima se susretao u svojoj misiji da u našu regiju dovede svjetski poznata imena iz područja marketinga.

U posljednje dvije godine organizatori Marketing Kingdoma doveli su u Hrvatsku neke od najvećih imena u marketinškoj industriji. S kojim ste se izazovima susretali prilikom organiziranja najnovijeg događanja?

Pročitajte i ovo Zagrebački Jarun Na Dan planeta Zemlje Na Jarun se više ne može automobilom: Dopuštenje imaju samo ove kategorije građana Požar automobila u Prečkom - 1 izvidi još traju Doznali smo čiji je auto izgorio na parkiralištu: "Moglo bi biti ozbiljno"

Marketing Kingdom Zagreb je jedno od naših najvažnijih okupljanja. Svake godine trudimo se dovesti što više marketinških stručnjaka. Posebno smo ponosni što smo prvi u Hrvatskoj doveli predstavnika Facebooka da govori na našem događanju. Prošle godine doveli smo stručnjaka iz Tumblra. Trudimo se uvesti nešto novo i originalno na ove prostore. Za ovogodišnji Marketing Kingdom pripremili smo pregršt noviteta, a jedna od glavnih zvijezda je visoki predstavnik iz Mashable kompanije koji po prvi puta dolazi u Hrvatsku. Također, dolaze i predstavnici iz Spotiyja i Shazama, a pri kraju su i naši pregovori s Facebookom koji bi se također trebao predstaviti na konferenciji. Sve u svemu, pripremamo događaj na svjetskoj razini, s govornicima koje je teško dovesti čak i na događanja u London ili New York i presretni smo što time možemo doprinijeti razvoju marketinške industrije u regiji.

Je li bilo teško dovesti tako značajna imena na Vaš događaj Hrvatskoj? Koja je Vaša tajna uspjeha?

U početku je bilo teško. Naš projekt kao novi u regiji na neki način bio je u sjeni sličnih događanja u većim zemljama. Sjećam se kada smo doveli stručnjake iz Facebooka po prvi puta na marketing Kingdom, osjećali smo se kao da smo osvojili svijet. Bio je to nevjerojatan osjećaj. Kako je naše ime raslo tako je rastao i naš ugled pa smo tako danas u vrlo prijateljskim odnosima s nekim najvećim svjetskim imenima i puno nam je lakše dovoditi ista na naša događanja. To je proces kroz koji smo morali proći da bismo postali ovo što smo danas. Ni dalje to nije lagan posao, mnoge kompanije nisu zainteresirane za poslovanje u ovoj regiji, ali kao što sam napomenuo, stekli smo veliki ugled s našim projektom i sada smo glavno mjesto za okupljanje najvećih brandova u regji, srednjoj i istočnoj Europi. Sada je važno i poznatim imenima da prisustvuju ovom događaju.

>> U ožujku konferencija Marketing Kingdom Zagreb 3

Društveni mediji su čini se glavna tema ovogodišnjeg Marketing Kingdoma. Što posjetitelji mogu očekivati?

Društveni mediji postaju najbitnija komponenta u današnjem svijetu marketinga. Svi znamo da su društveni mediji važni, no samo rijetki znaju kako izmjeriti tu važnost te kako oni utječu na prodaju. Naš je cilj ovim događanjem oplemeniti znanje posjetitelja te im omogućiti da se na svoja radna mjesta vrate bogatiji za jedno iskustvo i primjene nove alate u svom poslu. Primjerice, naš gost iz Mashablea govorit će o važnosti partnerstva dvaju brandova, partnerstvom do točke najvećeg uspjeha, zatim predstavnik iz AkzoNobela koji će objasniti zašto je važno da društvene medije implementiramo u sve aspekte svojeg poslovanja i Katie Morse, voditeljica za društvene medije u Billboardu koja će prikazati kako povećati prodaju služeći se društvenim medijima. Sve u svemu, teme su vrlo zanimljive i važne, no najbitnije što su i praktične.

Neki od posjetitelja koji su već sudjelovali na Vašem eventu komentirali su kako, iako marketing Kingdom obiluje odličnim izlagačima i temama, neke od ideja nisu primjenjive u ovoj regiji. Koje je Vaše stajalište?

Kao organizatorima, naš je cilj dovesti najveće brandove na događanje. Neke od ideja koje čujemo od izlagača primjenjive su dok druge nisu zbog nedovoljnog budžeta ili jednostavno jer tržište još nije spremno. To je sve prihvatljivo. To što sada nije izvedivo ne znači da neće biti izvedivo kroz koju godinu primjerice. Bitno je pratiti događaje u svijetu. Svijet je globalno selo i s porastom društvenih medija, na brandovima je da budu kreativni i u trendu. Dužni su pratiti najnovije trendove bez obzira na to mogu li postići isto što i oni. Prateći velika imena uče o njihovim strategijama poslovanja i na taj način će, kada budu spremni, biti na poziciji trendsettera, a ne samo sljedbenika.

Baku, Tbilisi, Tirana i Beograd samo su neke od lokacija gdje se održava Marketing Kingdom. Koji su Vaši daljnji planovi?

Osim u Zagrebu, Marketing Kingdom će se 2014. godine održati po drugi put u Azerbajdžanu. Prošle godine u Bakuu nas je posjetilo preko 400 delegata, a dojmovi su bili fantastični. Zanimljivo je da u Bakuu surađujemo s Bruketom i Žinić i fascinantno je da dvije kompanije iz ove regije mijenjaju marketinški svijet u Azerbajdžanu. Nakon Bakua, konferencija će se održati i u Almatyju i nadamo se u Dubaiju i Dohi. Pokušavamo osvojiti dva tržišta godišnje tako da je pred nama još mnogo posla.

Marketing kingdom Zagreb održava se 27. I 28. ožujka 2014. u Zagrebu, Hrvatska u organizaciji kompanije P World zajedno s Novom TV I Dnevnik.hr koji su ekskluzivni medijski partneri događanja. Neki od sudionika na konferenciji su predstavnici iz svjetski poznatih imena iz marketinga kao što su Mashable, Billboard, Nokia, Spotify, Akzo Nobel I Coca Cola.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene