Konferencija Marketing Kingdom Zagreb 3P World kompanija koja organizira Marketing Kingdom Zagreb, najaktualniji međunarodni marketinški događaj u Hrvatskoj, upravo je najavila da će se treća po redu konferencija održati 27. i 28. ožujka 2014. u Zagrebu.


'U posljednje dvije godine u Zagreb smo doveli neke od najvećih svjetskih marketinških umova. Naša misija da Hrvatsku učinimo središtem marketinga na ovim prostorima nastavlja se i u 2014.

Sa zadovoljstvom možemo potvrditi da ćete svojim sudjelovanjem na Marketing Kingdomu imati priliku čuti ekskluzivna izlaganja predstavnika iz svjetski poznatih kompanija Mashable, Spotify, Shazam, Coca Cola, British Telecom i Oracle. Također, moći ćete pratiti i panel diskusije o najbitnijim marketinškim trendovima u regij', kaže Kosta Petrov, jedan od direktora u P Worldu.

>>
Zagreb – grad najvećeg marketinškog događaja u Europi

Brian Dresher
, viši potpredsjednik poslovnog razvoja u kompaniji Mashable otvorit će konferenciju svojim izlaganjem o snazi partnerstva u poslu. Tijekom dvodnevne konferencije možete pratiti i izlaganje Anie Jakubowski iz Coca Cole na temu sadržaja marketinga, Katie Morse iz Billboarda o integraciji alata društvenih medija u sve aspeke marketinške kampanje, te izlaganje Ricca Webba iz Nokie o kreiranju jedinstvenog iskustva kupca u društvenim medijima.

Treće izdanje Marketing Kingdoma uključuje i ekskluzivnu prezentaciju Johnatana Fostera, generalnog menadžera u Spotifyju za Europu i visokog predstavnika u Shazamu.

Marketing Kingdom Zagreb organizira P World. Nova TV i Dnevnik.hr su ekskluzivni medijski partneri događanja. Za prijavu i cijene molimo vas posjetite: http://www.thepworld.com/pevents/event/63/marketing-kingdom-zagreb-3

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook