Na mjestu događaja je uz policiju i Hitna pomoć, a kako se doznaje u Centru 194 u razbojništvu nitko nije "tjelesno ozlijeđen" već je jednoj djelatnici od stresa pozlilo te joj je pružena pomoć.
Budući da je prije mjesec dana ista poslovnica bila meta razbojništva Hrvatska pošta (HP) je organizirala psihosocijalnu podršku osoblju te prati njihov oporavak i stanje. Iako ne žele govoriti o konkretnom stanju u poslovnici Banija u HP-u su odgovorili da pružaju pomoć svojim djelatnicima "svugdje i uvijek" kada se dogode ovakve visoko-stresne situacije. Dodaju i da djelatnici imaju jasne upute kojih se trebaju pridržavati u slučajevima razbojništva.
U odgovoru stoji da se nakon svake pljačke djelatnike tretira s posebnom pažnjom, a prema programu koji provodi Ured za upravljanje ljudskim resursima Hrvatske pošte.
"Tim programom za situacije prepada ili pljački učinkovito se pomaže i savjetuje sve djelatnike Hrvatske pošte koji su doživjeli traumu na radnom mjestu. Redovito ih se kontaktira i prati se njihov oporavak, od strane psihologa Hrvatske pošte. Oni se temeljito posvećuju svakom djelatniku koji je doživio prepad", piše u odgovoru.
Dodaju i da je za njihove djelatnike vrlo stresno kada nakon razbojništava o detaljima događaja moraju svjedočiti na sudu, zbog čega djelatnici imaju mogućnost savjetovanja s pravnikom Hrvatske pošte, a koji ih upoznaje sa postupkom ispitivanja svjedoka kako bi im se stres umanjio. (Hina)