Online kupovina danas je sasvim uobičajena stvar. Brojni građani koriste mogućnost da iz vlastitog doma, bez da satima hodaju po trgovinama, kupe ono što žele. Od kozmetike i odjeće do namještaja i namirnica. Gotovo da i ne postoji nešto što se u današnje vrijeme ne može dobiti na kućna vrata.
zbrajaju štetu
FOTO/VIDEO Užas na sjeveru Hrvatske: "To je prestrašno, sve je uništeno"
Katastrofa u Kanadi
Vatra se širi, ima poginulih: "Izgledalo je kao da je netko aktivirao nuklearnu bombu"
Opalili mu masnu kaznu
Policijska jurnjava na zapadu grada: Kad su sustigli vozača, uslijedio je šok
I koliko god online kupovina bila praktična u užurbanom svijetu u kojem živimo, potrošači moraju biti svjesni svojih prava kako bi bili sigurni da će sačuvati svoj novac i vrijeme. Osim prava na povrat i zamjenu kupljenoga, dobro bi bilo upoznati se i s pravilima tijekom dostave. Naime, sve ono što naručuju internetom, građanima uglavnom dostavljaju Hrvatska pošta i razne kurirske službe.
Mnogi kupci tako ne znaju imaju li pravo otvoriti paket pred poštarom, smiju li pošiljku pregledati prije preuzimanja, a evo što o tome kažu iz Hrvatske pošte.
"Korisnici imaju zakonsko pravo pregledati pošiljku ili njen sadržaj u poštanskom uredu ili na adresi, pred radnikom Hrvatske pošte. U slučaju da je sadržaj oštećen ili ne odgovara naručenom, korisnik je prema članku 56. u Općim uvjetima za obavljanje univerzalne usluge dužan odmah pri uručenju pošiljke podnijeti prigovor", kaže Hrvatska pošta.
Ne znate koja su vaša prava? Kako ih ostvariti? Država se nije previše potrudila objasniti na što sve imamo pravo, ali mi smo tu da vam pomognemo. Jer ako imaš pravo - ostvari ga.
Svoju priču pošaljite na reporter@novatv.hr