Continental GT3 pogoni močna ali učinkovita verzija Bentleyevog 4.0-litrenog twin-turbo V8 motora pripremljenog za trkaću stazu i opremljenog sustavom suhog podmazivanja. Mnoge komponente i dalje su preuzete s motora iz cestovne verzije samo je skupo odijelo zamijenio trkaćim kombinezonom.
Pročitajte i ovo
Napokon i službeno: e-M3 Rimac Automobila drži dva svjetska rekorda!
Nasljednik rally legende - Peugeot 208 Type R5
Spomenuti V8 motor dostavlja maksimalnih 600 KS u neograničenoj trkaćoj konfiguraciji putem motorsport sustava upravljanja radom motora čime novom GT3 modelu pruža veliku konkurentnost u kompaktnom i lakom pakiranju koje je savršeno za utrke. Snaga se prenosi na stražnje kotače putem Xtrac 6-stupanjskog sekvencijalnog mjenjača s diferencijalom s ograničenim proklizavanjem.
Ovjes s dvostrukim potpornjakom nalazi se na prednjem i stražnjem kraju a opremljen je trkaćim amortizerima podesivim u četiri smjera, umjesto zračnih opruga na standarnom cestovnom automobilu. Upravljački sustav sadrži hidrauličku servo funkciju dok se kočenje odvija pomoću ventiliranih željeznih diskova sa 6-klipnim kliještima na prednjem kraju te 4-klipnim kliještima na stražnjem kraju.
Vanjski izgled automobila karakterizira opsežan aerodinamički paket za maksimalnu potisnu silu i optimiziran otpor zraka. Karbonsko stražnje krilo pruža potisnu silu na stražnjem kraju i omogućava veću stabilnost vozila dok karbonski spliter balansira aerodinamička svojstva na prednjem kraju. Određena unapređenja uvedena su u dizajn poklopca motora, branika, blatobrana i pragova s ciljem optimizacije otpora zraka automobila i dodatnog hlađenja motora.
Uklanjanjem kože i drva iz unutrašnjosti, proizvodnih električnih sustava i naprednih materijala koji čine Continental GT tako profinjenim i sposobnim Grand Tourerom, Continental GT3 na vazi pokazuje malo ispod ciljane vrijednosti od 1.300 kg. Međutim, unatoč svojim trkaćim specifikacijama, GT3 je i dalje ručno rađen Bentley automobil u kojem su elementi poput upravljača, ručica vrata i sjedalo ručno izrađeni i presvučeni za što je zadužena izuzetno sposobna ekipa u proizvođačevoj tvornici u Creweu.
►►► Luksuzni performansni SUV iz Bentleya?
Dizajn je dovršio specijaliziran tim inženjera iz Bentley Motorsa uz pomoć tehničkog partnera Continental GT3-a, tvrtke M-Sport Ltd. Za potrebe razvoja GT3 modela, formiran je i dodatan ured za dizajn koji se nalazi u Bentleyevoj tvornici u Creweu, u posebnom dijelu posvećenom isključivo automobilističkom sportu, a ured je otvorio M-Sport za završne, detaljne faze dizajna i izradu prvog primjerka.
Continental GT3 sada kreće u fazu testiranja na stazi pri čemu će se najviše pažnje poklanjati optimiziranju performansi automobila na temelju prethodnih simulacija i uglađivanju sposobnosti automobila. Kad prođe homologacija s FIA-om, GT3 će ući u prve utrke s ciljem daljnjeg razvoja prije nego što službeno uđe u natjecanja u FIA Blancpain seriju 2014.
Bentley Continental GT3 službeni je debi imao na poznatom automobilskom događaju, Goodwood Festival of Speed Hillclimbu, koji se održao prošlog vikenda a za upravljačem je dva puta dnevno uživao pobjednik Le Mansa 2003. godine, Guy Smith.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.