Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Listovi u Republici Srpskoj u subotu prenose kako je mještanin općine Donji Žabar S.D. (60) završio u bolnici nakon što se predozirao "Viagrom".



Od ranije u svojem naselju poznat kao "Don Juan", S.B. je (u nakani da se vrati u "staru formu") dobio savjet obiteljskoga liječnika da, prema strogoj 'recepturi', koristi "plavu tableticu".

Vezani članci Felicite Tomlinson (Foto: Instagram) Koktel smrti: Konačno otkriven uzrok smrti 18-godišnje sestre slavnog glazbenika Demi Lovato (Foto: Profimedia) Prošlo je godinu dana otkad su je bez svijesti našli na podu njezine vile, a danas živi bez poroka

Osvjedočivši se u njezinu djelotvornost, nesretnik je na vlastitu ruku sebi "ordinirao" prekomjernu dozu, a od fatalnih posljedica su ga, u posljednji trenutak, spasili liječnici Neurološkog odjela bolnice u Brčkom u kojoj je hospitaliziran.
Mediji izvještavaju da je ovo prvi slučaj predoziranja talbetom
"radosnicom" (kako u Posavini popularno nazivaju "viagru").

Za razliku od Posavine, Banjalučanin Ž.K. (65) je prošloga kolovoza, a nakon dva srčana udara, nastavio (po vlastitom nahođenju) koristiti Viagru, što se okončalo teškim moždanim udarom sa fatalnim završetkom.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju