Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Prodajni kanal 21. stoljeća

Izgradite posao u direktnoj prodaji

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ne postoji bolja poslovna i osobna edukacija od one koju dobijete gradeći posao u direktnoj prodaji.

Za direktnu prodaju kaže se da ima potencijala postati prodajnim kanalom 21. stoljeća. Uvaženi je način prodaje izravno usmjeren prema potrošačima te donosi značajnu dobrobit gospodarstvu na globalnoj i na nacionalnim razinama. Osobe koje se bave direktnom prodajom, poduzetni su ljudi koji su u direktnoj prodaji prepoznali brojne poslovne mogućnosti i ostvarili svoje snove.

Pročitajte i ovo Hitna pomoć, ilustracija Crni dan u Varaždinu Beba ozlijeđena u nesreći, a u drugom sudaru ozlijeđen dječak (12) Ilustracija konzumirali amfetamin Skandal u školi: Učenici se drogirali na nastavi, u školu upala policija i privela trojicu

Među njima su i i supružnici Đolonga iz Varaždina, koji su prije deset godina započeli posao s Amway proizvodima: Ivica, diplomirani informatičar, kojemu je ovaj posao glavni i jedini i Sanja, profesorica njemačkog i francuskog jezika, koja predaje u školi.

Zašto ste se zapravo odlučili baviti direktnom prodajom te kako ona funkcionira?

Odlučili smo se jer Amwayev Plan prodaje i trgovanja smatramo najboljom i najpoštenijom prilikom na svijetu - vidimo za sebe mogućnosti da kontroliramo svoj život i ostvarimo svoje potencijale. S obzirom na to da se radi ne samo o odličnim proizvodima s najboljim omjerom cijene i kvalitete, već i sjajnoj poslovnoj mogućnosti, za nas direktna prodaja znači da s jedne strane tražimo poslovne partnere, a s druge upoznajemo ljude s proizvodima i razvijamo dobar donos sa strankama. Uz predstavljanje proizvoda uvijek brinemo i o gradnji odnosa s partnerima i strankama. Obitelj i prijatelji uglavnom vrlo dobro prihvaćaju i poštuju naš posao, koji nam je već sada u mnogočemu omogućio više no što bi bilo moguće u našim klasičnim zanimanjima. Međutim, u ovom poslu, baš kao i u svakom drugom, morate imati na umu da uspjeh i dohodak dolaze tek nakon uloženog truda i vremena.


Koliko je osobni kontakt važan u ovome poslu?

I u životu stvari najčešće funkcioniraju po principu preporuke, a za nas je to prilika da davanjem preporuke i zaradimo. Uz to, velika je prednost ovog posla da uz novac možete dobiti i dosta slobodnog vremena za sebe i obitelj. Stoga se, zahvaljujući dosad izgrađenoj razini u poslu, moj uobičajeni radni dan sastoji od par sati kontaktiranja novih potencijalnih stranaka i partnera u poslu te u edukaciji i gradnji odnosa s postojećim.

Što vas motivira da ostanete u poslu?

Motiviraju nas vrlo konkretni poslovni ciljevi – primjerice nivo (status) koji planiramo postići u kompaniji do 2013. godine. Nadalje, tu su i financijski ciljevi, čije ostvarenje omogućuje sigurnost, neovisnost i putovanja koji mogu potrajati cijeli život. Iznimno smo zadovoljni tim odnosom, jer nam je uz financijsku zaradu ovaj posao donio veliko znanje u radu s ljudima, samopouzdanje, vještine u prodaji, gradnji relacija, rješavanju konflikata, timskom radu. U pogledu profesionalnog usavršavanja, naša kompanija organizira predstavljanja proizvoda, a jednom godišnje i putovanje za lidere gdje se može puno naučiti.
 

Vodeće kompanije direktne prodaje u Hrvatskoj članice su Hrvatske udruge direktne prodaje*. Koje su po vama prednosti ovakvog članstva za vas kao distributere?

Amway i Amwayevi distributeri slijede visoke standarde Etičkog kodeksa. Kao što sam već i spominjao, gradnja odnosa povjerenja i poštovanja kako s partnerima tako i s potrošačima je moja svakodnevna praksa. Ako želite postići i održati kredibilitet, svoj posao direktne prodaje morate raditi pošteno i profesionalno. Štoviše, sve HUDP članice su se obvezale dati garanciju za povrat proizvoda kao i pravo na odustajanje. Sve ovo je conditio sine qua non direktne prodaje, a ujedno i razlog zašto sam u ovom poslu....već 10 godina!

Što biste preporučili onima koji razmišljaju o bavljenju direktnom prodajom?

Najiskrenije - budite uporni, spremni na učenje i isplatit će Vam se! Direktna prodaja je najbolji način za stjecanje novih iskustava i poznanstava.


* HUDP je neprofitna hrvatska udruga sa sjedištem u Zagrebu. Broji 6 članica: Amway, Avon, GNLD, Herbalife, Oriflame i Significo.

Za više informacija o direktnoj prodaji te o načinima kako se uključiti u ovaj dinamičan posao na posjetite www.hudp.hr

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene