
Istraživanja pokazuju da su žene daleko više aktivnije na društvenim mrežama za razliku od muškaraca, da više koriste mobilne tehnologije te da više kupuju preko interneta.
Istraživanje Pew Interneta i American Life projecta potkrepljuje i ostale studije koje su pokazale da žene dominiraju društvenim mrežama, prenosi portal Smedio. Posebno kada se radi o Facebooku i Twitteru.
Žene na Facebooku češće mjenjaju statuse, dodavaju fotografije, više komentiraju i češće pritišću Like. Da nema žena, kažu istraživači, Facebook ne bi bio tako jak. One čine više od pola svih korisnika društvenih mreža, 56%, te drže prevlast u razmjeni mailova, na blogovima, u razmjenama fotografija i poruka. Ovaj je podatak itekako koristan marketinškim stručnjacima.
S druge strane, od 2008. pa do 2010. smanjo se broj muških korisnika društvenih mreža sa 47% na 44%, prenosi Smedio. Zanimljivo je da jedino Linkedin ima više muških korisnika.