Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Istraživanja pokazuju da su žene daleko više aktivnije na društvenim mrežama za razliku od muškaraca, da više koriste mobilne tehnologije te da više kupuju preko interneta.


Istraživanje Pew Interneta i American Life projecta potkrepljuje i ostale studije koje su pokazale da žene dominiraju društvenim mrežama, prenosi portal Smedio. Posebno kada se radi o Facebooku i Twitteru.

Vezani članci Kabul Talibani opet udarili na žene: Novo pravilo opasno ugrožava mogućnost humanitarne pomoći Predstavljen Fond za žene - 4 Prvi put u Hrvatskoj osnovan Fond za žene: ''Države koje ulažu u ravnopravnost uspješnije su u svim planovima''

Žene na Facebooku češće mjenjaju statuse, dodavaju fotografije, više komentiraju i češće pritišću Like. Da nema žena, kažu istraživači, Facebook ne bi bio tako jak. One čine više od pola svih korisnika društvenih mreža, 56%, te drže prevlast u razmjeni mailova, na blogovima, u razmjenama fotografija i poruka. Ovaj je podatak itekako koristan marketinškim stručnjacima.

S druge strane, od 2008. pa do 2010. smanjo se broj muških korisnika društvenih mreža sa 47% na 44%, prenosi Smedio. Zanimljivo je da jedino Linkedin ima više muških korisnika.

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju