Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Jedite pametno, a ne manje, zaključak je studije koja je utvrdila da je za zdrav gubitak na tjelesnoj masi bez napadaja gladi bitno konzumirati namirnice niske kalorijske gustoće.


Namirnice koje su bogate vodom, a siromašne mastima, kao što su voće, povrće, juhe, mršavo meso i niskomasni mliječni proizvodi imaju nisku kalorijsku gustoću i osiguravaju tek nekolicinu kalorija po zalogaju.

Vezani članci Helena Glibotić Kresina - 2 U jednom dijelu zemlje za nedjelju je upaljen crveni meteoalarm: Liječnica savjetuje kako preživjeti putovanje po nesnosnim vrućinama Zubar (Foto: Instagam/drfeliperossi) - 16 Zubar putuje svijetom i vraća siromašnima osmijeh na lice, pogledajte prekrasne rezultate

Ove namirnice omugućuju ljudima unos zadovoljavajućih količina hrane i na taj način može smanjiti napadaje gladi koji prate dijete, navode autori studije.

Oni su usporedili učinak dviju različitih dijeta na ženama podijeljenim u dvije skupine kroz razdoblje od 6 mjeseci-jedna je podrazumijevala unos namirnica siromašnih mastima, dok je druga podrazumijevala unos namirnica siromašnim mastima i bogatim vodom.

Iako su obje skupine dobro održavale izgubljenu tjelesnu masu, žene koje su konzumirale namirnice niske kalorijske gustoće zabilježile su značajnji gubitak kilograma.