Obavijesti Video Pretražite Navigacija
I do 20% više!

Izmislili mirise kojima vas tjeraju da trošite još više!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Brojni su marketinški trikovi koji kupce tjeraju da troše što više, no jeste li znali na potrošnju utječe i miris u trgovini?

Bliži se sezona božićnih praznika, a njoj se zasigurno najviše raduju trgovci kojima će praznici, kao i svake godine, donijeti znatno povećanje prodaje i prihoda. A kako bi prihodi bili što veći, trgovci se koriste brojnim marketinškim trikovima. Jedan od njih su i mirisi koji kupce tjeraju da više troše. Novo marketinško istraživanje pokazalo je da na povećanje potrošnje u trgovinama najviše utječu jednostavni mirisi, piše WSU.

Pročitajte i ovo Dražba vozila javna dražba Auto za 100 eura? Država se rješava svojih starih vozila, ima motora, kombija, kamion... Država prodaje vozila viđeno - kupljeno Država prodaje 24 vozila: U ponudi auti, kamioni i gliseri...

>> Unatoč krizi u Hrvatskoj potrošnja raste!

Švicarski marketinški stručnjaci Andreas Herrman i Manja Zidansek sa Sveučilišta St. Gallen razvili su dva mirisa - jednostavan miris naranče i miris zelenog čaja s bosiljkom. Tijekom 18 dana promatrali su ponašanje više od 400 kupaca u jednom trgovačkom centru u situacijama kada bi u trgovinu pustili neki od navedenih mirisa.

Rezultati su pokazali da je stotinjak osoba, koji su kupovali kada je u trgovini bio prisutan jednostavan miris naranče, trošilo u prosjeku 20 % više.

'Većina ljudi procesuira taj miris na podsvjesnoj razini, ali on svejedno utječe na njihovo ponašanje', kažu stručnjaci.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene