Aplikacija vjernosti Lidl Plus nagrađuje svoje kupce ekskluzivnim kuponima s popustima te na jednom mjestu obuhvaća sve što Lidlovom kupcu treba – trenutne informacije o radnom vremenu, najnovije ponude, digitalne letke... Također, Lidlovi kupci svakim korištenjem aplikacije pri kupovini dobivaju digitalnu Otkrivalicu koja im donosi dodatna iznenađenja u vidu posebnih kupona. Sve ovo na pametnom telefonu, jednostavno, praktično i brzo, bez još jedne plastične loyalty kartice u novčaniku. Sve pogodnosti su jasno prikazane unutar aplikacije i mogu se iskoristiti skeniranjem digitalne kartice na blagajni. Kompletna kupnja tada je dostupna na digitalnom računu, što znatno olakšava praćenje kućnog budžeta.
Pročitajte i ovo
Oglas
Lidl i WWF pokreću ambiciozno međunarodno partnerstvo
Oglas
Predsjednik Uprave Lidla Hrvatska Boris Lozić preuzima i funkciju predsjednika Uprave Lidla Slovenija
„Osluškujući želje i potrebe svojih kupaca, rodila se ideja o nastanku naše nove aplikacije Lidl Plus. Aplikacija je atraktivna i moderna te izuzetno jednostavna za korištenje. Sigurni smo da će našim kupcima, dok koriste sve pogodnosti koje im aplikacija nudi, kupnju učiniti još jednostavnijom i ugodnijom. Ovo je samo početak Lidl Plus priče – nastavljamo razvijati nove funkcionalnosti naše aplikacije te će ona u budućnosti nuditi još više pogodnosti i još individualnije odgovoriti na potrebe naših kupaca“ – objašnjava Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija.
Jedna aplikacija, brojne pogodnosti
Novi kuponi dostupni su u aplikaciji svakog ponedjeljka i četvrtka, a već nekoliko dana unaprijed kupci mogu planirati kupovinu zahvaljujući najavi nadolazećih kupona. Sve što je potrebno kako bi se popust primijenio jest aktivirati kupon i skenirati aplikaciju na blagajni. Već ovog tjedna u aplikaciji su dostupni kuponi s popustima na omiljeni asortiman čokolada, vina, odabrane svježe proizvode, dio suhomesnatog asortimana i druge proizvode. Lidlovi kupci moći će tako primjerice uživati u akcijama: minus 50% na vitaminski napitak, 2+1 maramice za bebe, minus 10 kn na očišćene lignje patagonica, minus 30% na Okusi zavičaja kulenovu seku, minus 40% na rižu na mlijeku. Lidl Plus možete potražiti već danas na Google Play-u ili Apple store-u.
O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl zastupljeno je u 32 zemlje širom svijeta te trenutačno ima oko 11.200 trgovina i više od 200 distribucijskih centara u 29 zemalja diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distribucijskim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.
Lidl trenutno ima oko 310.000 zaposlenika. Dinamičnost u svakodnevnoj implementaciji, snaga kao rezultat i pravednost pri ophođenju s drugima karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.
U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2019. generirala je promet od 113,3 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 102 trgovine i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 2300 zaposlenika.