Korisnici kartica širom središnje i istočne Europe imaju priliku do 23. do 29. studenog činiti dobro jer će svakom transakcijom moći omogućiti jedan školski obrok za djecu u Ruandi


Zagreb, 23. studenog 2015. – Kompanija MasterCard danas je u 11 zemalja središnje i istočne Europe, uključujući Hrvatsku, pokrenula kampanju Priceless Causes kako bi podržala Svjetski program za hranu (World Food Programme) u pružanju školskih obroka u Ruandi. Ovo je prvi put da je MasterCard uključio toliko zemalja jedne regije, kako bi pomogao Svjetskom programu za hranu i stvaranju svijeta bez gladi.

Jedna transakcija, jedan školski obrok

Vezani članci Provjerite što vas sve čeka na CrnoJaje.hr Ne propustite nevjerojatnih do 15% dodatnog popusta za plaćanje Mastercard® ili Maestro® karticom! PR Kako bi proslavio finale UEFA Lige prvaka, Mastercard je stvorio najveći svjetski digitalni val s preko milijardu pregleda

Od 23. do 29. studenog će korisnici MasterCard kartica iz 11 zemalja koje sudjeluju u programu svakom transakcijom automatski generirati donaciju . Svaka donacija Svjetskom programu za hranu dovoljna je za jedan školski obrok djece u Ruandi, u kojoj je posljednji izvještaj o ishranjenosti pokazao kako je 43 posto djece dobi do 5 godina kronično podhranjeno. MasterCard zajedno sa svojim korisnicima kroz ovu inicijativu želi donirati sredstva za do 3.75 milijuna školskih obroka Svjetskom programu za hranu.

“Živjeti dobro čineći dobro je naša zajednička odgovornost. Iz tog razloga želimo pomoći djeci u Ruandi pružajući im svakodnevne školske obroke. Korisnici MasterCard kartica diljem središnje i istočne Europe mogu pomoći ovoj djeci i dati im energiju i snagu potrebnu za učenje. Ova će inicijativa podržati i lokalnu ekonomiju te obiteljske farme koje će pripremati pružene školske obroke. Ogromna je razlika koju možemo napraviti samo jednom transakcijom, a zajedno možemo poboljšati tisuće dječjih života“ – izjavio je George Simon, predsjednik za centralnu i istočnu Europu kompanije MasterCard.

„Zahvaljujući našem partneru, kompaniji MasterCard, stanovnici središnje i istočne Europe koristeći svoju karticu mogu s lakoćom napraviti stvarnu razliku u životu djeteta“ – izjavio je Jay Aldous, direktor sektora za privatna partnerstva Svjetskog programa za hranu. „Ova inicijativa predstavlja izvrstan primjer u kojem privatni sektor pruža znanja iz svoje industrije kako bi promijenio svijet.“

O kompaniji MasterCard:

MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, svjetska je platna i tehnološka kompanija. Predstavlja najbržu platnu mrežu na svijetu koja povezuje vlasnike kartica, financijske institucije, prodavače, javne uprave i poslovne subjekte u više od 210 zemalja i teritorija. Proizvodi i rješenja koja nudi kompanija MasterCard čine svakodnevne trgovačke aktivnosti - kao što su kupnja, putovanja, poslovanje i rukovođenje financijama - jednostavnijim, sigurnijim i učinkovitijim za sve. Pratite nas preko Twittera @MasterCardNews pridružite se razgovoru na našem blogu Cashless Pioneers Blog i prijavite se za najnovije vijesti na Engagement Bureau.

O Svjetskom programu za hranu:

Svjetski program za hranu (World Food Programme) je najveća humanitarna agencija za borbu protiv gladi u svijetu. Ova agencija pruža pomoć u hrani u hitnim slučajevima i surađuje s zajednicama kako bi poboljšala prehranu unesrećenih ljudi te im pomogla da stanu na noge. Programi svjetskog programa za hranu svake godine pomažu 80 milijuna ljudi iz 80 zemalja svijeta.

O partnerstvu kompanije MasterCard i Svjetskog programa za hranu:

Kompanija MasterCard i Svjetski program za hranu sklopili su partnerstvo 2012. godine kako bi pružili inovativna rješenja za stvaranje svijeta bez gladi. MasterCard potiče svoje korisnike i poslovne partnere poput banaka i trgovaca da prikupljaju sredstva potrebna za Svjetski program za hranu kako bi djeci školske dobi pružila hranjive obroke. MasterCard je također pomogao Svjetskom programu za hranu u jačanju dostave „digitalne hrane“ kako bi izbjeglice i druge ranjive zajednice mogle doći do potrebne hrane na lokalnim tržištima.