Ima malu lepezu i vrećicu mentola. Cilj mu je, kažu dizajneri, podignuti svijest o očuvanju energije. Proizvođači tvrde da je njihov eko-grudnjak savršen za ljeto!
"Htjeli smo da očuvanje energije nema negativne konotacije. Trebamo imati pozitivan stav i zabavljati se dok čuvamo okoliš", objasnila je Yoshiko Masuda, glasnogovornica tvrtke Triumph.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.
Najčitanije
-
Bolno suočavanje
Potresna snimka Vukovarke koja više od 30 godina traži oca: "Reci mi gdje su njegove kosti! Pred mojim očima si ga odveo!"
-
Iz minute u minutu
Domovinski pokret slikao se ispod velikog križa i oglasio o SDSS-u, a Grbin poručio da Plenković treba psihijatra
-
donosi Provjereno
"Slučajno sam upalila TV i vidim dijete isto kao moje. Slušam tu ženu i ne mogu vjerovati!" Centar prešutio strašnu istinu majkama posvojenih dječaka