Mliječna staza postaje sve napučenija i prihvatljivija i za druge oblike života, osim onog kojeg vodimo mi ljudi na Zemlji. naime, NASA je u samo jednom danu, objavila informaciju kako je potvrđeno otkriće čak 715 novih planeta izvan Sunčevog sustava.

Od jučer se broj egzoplaneta u našoj glaksiji povećao na njih oko 1.700, objavila je NASA, a prenosi agencija AP. Planeti su to koje je otkrio teleskop Kepler i koji su čekali i službenu potvrdu nakon porvjera, a kandidata ima još puno.

Vezani članci UNICEF Mliječna staza 2021 - 2 Počela UNICEF-ova utrka koja pomaže djeci s teškoćama u razvoju: Zasad prijavljeno oko 6000 sudionika Teleskop Kepler (Foto: NASA/Ames Research Center/Wendy Stenzel) NASA ima novo "veliko otkriće" u lovu na egzoplanete, ovaj put pomogao im i Google

Prije dvadeset godina astronomi nisu pronašli niti jedan planet u orbiti oko zvijezda u našem susjedstvu ili ostatku naše galaksije, ali je NASA u samo jednom danu gotovo udvostručila fond potvrđenih egzoplaneta. "To je prava hrpetina", rekao je tijekom jučerašnje telekonferencije Jack Lissauer, NASA-in planetarni znanstvenik.

INTERAKTIVNA INFOGRAFIKA Potraga za Zemljinim blizancima

Astronomi su za potvrdu koristili posve novu tehniku, koja je urodila i više nego plodom. Svi novootkriveni egzoplaneti nalaze se u sustavima poput našeg, gdje više planeta kruži oko zvijezde.

Radi se o 715 planeta koji se vrte oko 305 zvijezda, a svi veličinom više sliče Zemlji nego Jupiteru. Ipak, samo četiri od 715 novih egzoplaneta kruži oko svoje matične zvijezde u takozvanoj zelenoj zoni pogodnoj za nastanak vode i života kakvog poznajemo na Zemlji.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju