Sophie Guidolin nekada je bila punašna mama, a sada je bodybuilderica koja je uzor mnogima.


Kada je 25-godišnja Sophie Guidolin rodila svoje drugo dijete svega godinu dana nakon prvoga imala je 28 kilograma više nego prije prve trudnoće, piše news.com.

Vezani članci Ilustracija Majka tresla bebu skoro do smrti: "Nije prestajala plakati, tresla sam ju dok se više nije micala" Hrvati su sve deblji (Foto: Dnevnik.hr) - 1 Višak kilograma ima gotovo 60 posto građana: "Mnogi su pretili bez da imaju zdravstvenih problema, ali to je tempirana bomba"

'Prilično sam se udebljala tijekom trudnoće i bila sam stvarno nesretna. Nije se toliko radilo o tome da sam mrzila kako izgledam, već o tome da nisam imala energije i snage. Znala sam da nešto moram promijeniti', ispričala je Sophie.

Isprva je samo išla u duge šetnje s djecom, gurajući ih u kolicima. Potom je bolje organizirala vlastitu prehranu. Na kraju je započela s treningom gubljenja težine i počela je primjećivati promjene.

Te su promjene rezultirale gubitkom 28 kilograma. A to ju je učinilo kredibilnom da napiše dvije knjige, tri vodiča za vježbanje, posjeduje svoju vlastitu teretanu te ima 500.000 followera na društvenim medijima. Osim toga, bavi se i bodybuildanjem u kojem ima nekoliko osvojenih nagrada.

Jedemo masno, vježbamo malo

'Samo sam htjela više energije. Ali sam naučila da morate stvarno uživati u vježbanju, a ako ne uživate u tome, morate prestati to raditi i pronaći nešto drugo što volite. Možete pokušati s plivanjem, trčanjem, surfanjem i ne postoji samo jedna dobra vježba, pomoći će vam samo ono u čemu uživate', kaže Sophie.

Ova majka dječaka od 6 i 7 godina, vježba svaki dan i ohrabruje druge da rade isto. Kada zbog obiteljskih obaveza e stigne u teretanu, kaže da odvoji vrijeme i nekoliko vježbi odradi kod kuće.

Također puno pažnje obraća na svoju i prehranu svoje obitelji. Evo što Sophi jede u jednom tipičnom danu:

1. Doručak: Smoothe od maslaca od kikirikija ili palačinku s bademima s maslacem od badema.

2. Međuobrok: Muesli bar napravljen kod kuće.

3. Ručak: Salata od manga i piletine, ili dimljenog lososa i kremasti sir s kaparama i raži.

4. Međuobrok: Čokoladni muesli napravljeni kod kuće.

5. Večera: Pečena piletina s povrćem ili lazanje.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju