Za 1600 bi se eura dnevno smjele snimati reklame na grčkoj Akropoli. Trebalo bi 600 tisuća godina da bi se na ovaj način otplatili svi grčki dugovi.
Grčka je vlada otkrila novi izvor novca. Ministarstvo kulture je, kako prenose mediji, odlučilo iskoristiti Akropolu i druge kulturne spomenike u svrhu snimanja reklama. Jedan dan snimanja koštao bi 1600 eura.
Kritičari već duže vrijeme upozoravaju da bi se na taj način kulturni spomenici previše komercijalizirali te da postoji mogućnost da se onda zanemari njihova obrazovna funkcija.
No, nije ovo prvi slučaj spominjanja korištenja kulturnih spomenika u komercijalne svrhe. Doduše, svaki takav projekt rađen je u svrhu zarađivanja sredstava za njihovu obnovu ili restauraciju. Rimskom je Koloseumu, primjerice, Tod's, marka obuće, predložila plaćanje restauracije u iznosu od 25 milijuna eura, a zauzvrat bi mogli koristiti prostor Koloseuma u svojim reklamama.
Međutim, još uvijek je otvoreno pitanje hoće li se na ovaj način, barem djelomično, moći pokriti grčki dugovi. Naime, trebalo bi ravno 600 tisuća godina snimanja, odnosno 218,75 milijuna dana snimanja, da bi se pokrili grčki dugovi u iznosu od ravno 350 milijardi eura.