Jedno od najvažnijih svjetskih natjecanja u industriji pića, londonski International Wine & Spirit Competition (IWSC), nedavno je dodijelilo zlatnu medalju s izvanrednih 99 od 100 bodova domaćem osvježavajućem miksanom napitku, kreiranom u Zadru. Ovaj izniman rezultat potvrđuje da hrvatski proizvodi mogu parirati najboljima u svijetu ne samo kvalitetom, već i inovacijom.
Fordo
Pogledajte što je Iran učinio prije izraelskog napada
Doznaje Dnevnik Nove TV
Glavni istražitelj otkrio detalje užasa na Markuševcu: Ubojica je čekao u garaži, a onda je prišao vozilu...
MASKIRAN U POLICAJCA
Ovo je osumnjičeni za ubojstvo demokratske zastupnice i njezinog supruga: U autu mu našli popis meta
Radi se o Maraskinom koktelu naziva PeTe, koji u atraktivnom pakiranju donosi spoj tradicije i modernog pristupa te ujedno predstavlja primjer domaće kreativnosti i stručnosti. PeTe je jedini predstavnik svoje kategorije koji je na ovogodišnjem IWSC natjecanju dosegao gotovo savršeni rezultat – usporediv s osvojenim Oscarom u svijetu miksanih pića.
Stručni žiri: “Najdugotrajniji okus koji smo ikad doživjeli”
Žiri IWSC-a posebno je pohvalio ravnotežu okusa, opisujući ga kao „iznimno uravnoteženo piće s dojmljivim, dugotrajnim završetkom koji ostaje u pamćenju“. PeTe je time dokazao da inovacija i kvaliteta ne poznaju granice – čak ni kada dolaze iz manjeg dalmatinskog grada s velikim svjetskim metropolama u konkurenciji.
Iz Zadra u svijet
Kombinacija sastojaka koja čini osnovu ovog miksanog napitka ima dugu tradiciju na zadarskom području. Spoj karakterističnog biljnog gorkastog okusa i tonika kao osvježavajuće baze već se desetljećima smatra svojevrsnim zadarskim klasikom među ljubiteljima koktela. Inovacijom u pakiranju i precizno balansiranom recepturom, ovaj napitak sada pronalazi put do šire publike – kako u Hrvatskoj, tako i u regiji.
Domaći razvoj i predanost timu
Kreativni proces iza Maraska PeTe „ready to drink“ osvježavajućeg miks pića trajao je gotovo dvije godine, a vodila ga je direktorica razvoja i proizvodnje Stanić Beveragesa, Lidija Knez . Kako ističe Nina Christina Stanić, direktorica marketinga Stanić grupe:
''Proces je bio iznimno izazovan, jer ne postoji pravilo kako se i na koji način miksa PeTe. Svatko ima svoj omiljeni, i naravno jedini ispravan, omjer pelinkovca i tonika. No, uloženo vrijeme i znanje rezultiralo je autentičnim proizvodom koji odražava naš identitet i tradiciju. PeTe limenka uvažava već stvorene navike i preferencije potrošača, ali na moderan način ih ponovno vraća na tržište u novoj atraktivnoj ambalaži i sa savršenim balansom ready to drink mixa. Iznimno sam ponosna na ovaj uspjeh cijelog tima, koji nam je dodatna motivacija da nastavimo ulagati u razvoj i vrhunsku kvalitetu naših proizvoda.''
PeTe – simbol modernog Zadra
Osim što je prepoznat na međunarodnoj sceni, PeTe je u kratkom vremenu osvojio simpatije i domaćih potrošača. Postao je neizostavan dio ljetnih druženja, a njegov vizualni i okusni identitet već se veže uz Zadar kao grad inovacije i svježine.
Zlatna medalja iz Londona samo je dodatna potvrda da domaći proizvodi mogu konkurirati na svjetskom tržištu, osobito kada iza njih stoje znanje, strast i predanost kvaliteti.