Kayisire Jacques razvio je programe treninga u nogometu i ICT-u koji pomažu razvoj socijalnih vještina mladih u Ruandi te podižu njihovo samopouzdanje istovremeno promičući mir i zajedništvo.
Pročitajte i ovo
Tržište rada
Vlada planira ukinuti ovu povlasticu, poslodavci su očajni: "Zadržite nam tu mjeru"
Rad u školi
Ni sustav ih ne štiti: "Radim u maloj sredini i nemali broj puta su mi roditelji došli na kućna vrata''
Kayisire je bivši nogometaš, a ima 10 godina iskustva rada u neprofitnom i javnom sektoru. Potaknuo je osnivanje Organizacije nogometnih veterana koja radi s djecom. Sve zahvaljujući organizaciji Reach for Change.
Prijavi i ti svoju ideju za dobrobit djece u Hrvatskoj na croatia.reachforchange.org!
Reach for Change je neprofitna organizacija osnovana kako bi živote djece učinila boljima. "Nalazimo i razvijamo lidere promjena - lokalne socijalne poduzetnike s inovacijama koje rješavaju pitanja bitna za djecu. Poduzetnicima pomažemo izgraditi inovacije kroz početno financiranje, pristup poslovnoj ekspertizi i umrežavanje", njihova je glavna misija, a možete ih pratiti i na njihovoj Facebook stranici.
Pomoć inovativnoj djeci - 'lideri promjene'
'Mi nalazimo iznimne socijalne poduzetnike – ljude koji strastveno stvaraju bolji svijet
za djecu i koji imaju inovativne ideje o načinima na koje mogu to učiniti. Tu im mi
pomognemo da uspiju. Podržavamo ih od ideje do utjecaja. Ljude koje podržimo
nazivamo liderima promjene i podržavamo ih kroz inkubator program u kojem im
pružamo početno financiranje, savjetovnje i razvoj ekspertize, umrežavanje i
vjerodostojnost pred partnerima.
Mi vjerujemo da ako imaš dovoljno jaku strast i dobru ideju možeš promijeniti svijet.Mi također vjerujemo kako trebaš podršku da bi se to ostvarilo. Trebat ćeš nekoga davjeruje u tvoju ideju i pomogne ti napraviti prve korake.
Od 14. svibnja se zainteresirani socijalni poduzetnici s idejom koja unaprijeđuje kvalitetu života djece mogu prijaviti za podršku Reach for Change na službenoj stranici.
Kriteriji koje socijalni poduzetnici moraju zadovoljiti za prijavu su:
(a) da je problem na kojeg se njihova ideja odnosi stvaran i aktualan problem
za djecu u Hrvatskoj
(b) da se ideja bazira na temi koja ulazi u tematske sektore Reach for
Change (društvena uključenost, ekonomska participacija, zdravlje i razvoj,
izražavanje i sudjelovanje, zaštita djece, obrazovanje)
(c) da su projekti i inicijative na kojima rade u početnoj ili ranoj fazi
(d) da su prijavitelji ujedno autori i provoditelji projekta
(e) da su prijavitelji predani sudjelovanju i u ne-financijskim programima
podrške Reach for Change
Kako funkcionira inkubator
Inkubator program namjenjen je socijalnim poduzetnicima u ranim fazama koji primaju alate i podršku kako bi razvili, proveli i unaprijedili svoje ideje. Ovaj program pruža mrežu i inspiraciju, izazov i poticaj za razvoj, vjerodostojnost, priznanje i sigurnost u formi financiranja.
Inkubator nije fizičko mjesto, već mreža i kontekst čiji je cilj pomoći socijalnim poduzetnicima doseći što veći broj djece i mladih kroz svoje programe. Socijalni poduzetnici dobivaju financijsku podršku za naknadu za rad kao i stručno podučavanje naših poslovnih partnera te pristup međunarodnoj mreži.
Stječu vještine u strateškom planiranju, monitoringu i evaluaciji, javnom govorenju, namicanju financijskih i ljudskih resursa te o razvoju održivih poslovnih modela. Sve je ovo učinjeno kroz treninge i podršku licem-u-lice u zemlji te kroz regionalne i globalne konferencije.
Ponosni partner ovog vrijednog projekta je Tele 2.
Umrežavanje
Nitko ne može promijeniti svijet sam – trebaš imati ljude na svojoj strani' - stoga je ključan dio vrijednosti koje ova organizacija donosi socijalnim poduzetnicima je pristup njihovoj mreži. 'To je mreža naših korporativnih partnera i njihovih suradnika, uključujući potencijalne ulagače, kolege iz medija i druge vrijedne kontakte. Ona uključuje i naš globalni tim lidera promjene. Sjednice na kojima lideri promjene rade skupa i uče jedni od drugih održavaju se redovno', naglašavaju iz Reach for Change.
Traženje i odabir
Širok i opsežan proces odabira oslanja se na podršku zaposlenika u partnerskim kompanijama kao i na stručnjake u društvenom sektoru. Od brojnih prijavitelja koji su obazrivo vođeni kroz izborni postupak u 5 koraka, nekolicina će biti uspješno identificirana kao budući socijalni poduzetnici.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook