Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Sudjelujte i vi!

Reach for Change: Neprofitna organizacija kojoj je cilj živote djece učiniti boljima

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
'Mi nalazimo iznimne socijalne poduzetnike – ljude koji strastveno stvaraju bolji svijet za djecu i koji imaju inovativne ideje o načinima na koje mogu to učiniti. Tu im mi pomognemo da uspiju. I stvaramo - lidere promjene', poručuju iz organizacije Reach for Change.

Kayisire Jacques razvio je programe treninga u nogometu i ICT-u koji pomažu razvoj socijalnih vještina mladih u Ruandi te podižu njihovo samopouzdanje istovremeno promičući mir i zajedništvo.

Pročitajte i ovo Mladi "Štedi, uloži i život posloži" Jesu li mladi u Hrvatskoj financijski pismeni? O novcu treba učiti od najranije dobi Predsjednik Zoran Milanović s predstavnicima Mreže mladih Hrvatske - 1 Na sastanku s predsjednikom Iz Mreže mladih Hrvatske podsjetili na svoj zahtjev: "Savjet mladih RH ne bi smio imati ovlast koordinirati rad ostalih udruženja mladih"

Kayisire je bivši nogometaš, a ima 10 godina iskustva rada u neprofitnom i javnom sektoru. Potaknuo je osnivanje Organizacije nogometnih veterana koja radi s djecom. Sve zahvaljujući organizaciji Reach for Change.

Prijavi i ti svoju ideju za dobrobit djece u Hrvatskoj na croatia.reachforchange.org!

Reach for Change je neprofitna organizacija osnovana kako bi živote djece učinila boljima. "Nalazimo i razvijamo lidere promjena - lokalne socijalne poduzetnike s inovacijama koje rješavaju pitanja bitna za djecu. Poduzetnicima pomažemo izgraditi inovacije kroz početno financiranje, pristup poslovnoj ekspertizi i umrežavanje", njihova je glavna misija, a možete ih pratiti i na njihovoj Facebook stranici.

Pomoć inovativnoj djeci - 'lideri promjene'

'Mi nalazimo iznimne socijalne poduzetnike – ljude koji strastveno stvaraju bolji svijet
za djecu i koji imaju inovativne ideje o načinima na koje mogu to učiniti. Tu im mi
pomognemo da uspiju. Podržavamo ih od ideje do utjecaja. Ljude koje podržimo
nazivamo liderima promjene i podržavamo ih kroz inkubator program u kojem im
pružamo početno financiranje, savjetovnje i razvoj ekspertize, umrežavanje i
vjerodostojnost pred partnerima.

Mi vjerujemo da ako imaš dovoljno jaku strast i dobru ideju možeš promijeniti svijet.Mi također vjerujemo kako trebaš podršku da bi se to ostvarilo. Trebat ćeš nekoga davjeruje u tvoju ideju i pomogne ti napraviti prve korake.

Od 14. svibnja se zainteresirani socijalni poduzetnici s idejom koja unaprijeđuje kvalitetu života djece mogu prijaviti za podršku Reach for Change na službenoj stranici.

Kriteriji koje socijalni poduzetnici moraju zadovoljiti za prijavu su:

(a) da je problem na kojeg se njihova ideja odnosi stvaran i aktualan problem
za djecu u Hrvatskoj

(b) da se ideja bazira na temi koja ulazi u tematske sektore Reach for
Change (društvena uključenost, ekonomska participacija, zdravlje i razvoj,
izražavanje i sudjelovanje, zaštita djece, obrazovanje)

(c) da su projekti i inicijative na kojima rade u početnoj ili ranoj fazi

(d) da su prijavitelji ujedno autori i provoditelji projekta

(e) da su prijavitelji predani sudjelovanju i u ne-financijskim programima
podrške Reach for Change

Kako funkcionira inkubator

Inkubator program namjenjen je socijalnim poduzetnicima u ranim fazama koji primaju alate i podršku kako bi razvili, proveli i unaprijedili svoje ideje. Ovaj program pruža mrežu i inspiraciju, izazov i poticaj za razvoj, vjerodostojnost, priznanje i sigurnost u formi financiranja.

Inkubator nije fizičko mjesto, već mreža i kontekst čiji je cilj pomoći socijalnim poduzetnicima doseći što veći broj djece i mladih kroz svoje programe. Socijalni poduzetnici dobivaju financijsku podršku za naknadu za rad kao i stručno podučavanje naših poslovnih partnera te pristup međunarodnoj mreži.

Stječu vještine u strateškom planiranju, monitoringu i evaluaciji, javnom govorenju, namicanju financijskih i ljudskih resursa te o razvoju održivih poslovnih modela. Sve je ovo učinjeno kroz treninge i podršku licem-u-lice u zemlji te kroz regionalne i globalne konferencije.

Ponosni partner ovog vrijednog projekta je Tele 2.

Umrežavanje

Nitko ne može promijeniti svijet sam – trebaš imati ljude na svojoj strani' - stoga je ključan dio vrijednosti koje ova organizacija donosi socijalnim poduzetnicima je pristup njihovoj mreži. 'To je mreža naših korporativnih partnera i njihovih suradnika, uključujući potencijalne ulagače, kolege iz medija i druge vrijedne kontakte. Ona uključuje i naš globalni tim lidera promjene. Sjednice na kojima lideri promjene rade skupa i uče jedni od drugih održavaju se redovno', naglašavaju iz Reach for Change.

Traženje i odabir

Širok i opsežan proces odabira oslanja se na podršku zaposlenika u partnerskim kompanijama kao i na stručnjake u društvenom sektoru. Od brojnih prijavitelja koji su obazrivo vođeni kroz izborni postupak u 5 koraka, nekolicina će biti uspješno identificirana kao budući socijalni poduzetnici. 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook   

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene