Kolona prema Krčkom mostu
Kolona prema Krčkom mostu Foto: DNEVNIK.HR

Čitatelji koji su se u nedjelju poslijepodne zatekli na Krčkom mostu javljaju kako se u jednom trenutku stvorila kolona duga čak 15 kilometara.


U nedjelju poslijepodne na Krčkom mostu stvorila se kolona. U jednom trenutku, tvrdi čitatelj koji nam je poslao fotografiju, bila je duga 15 kilometara. 

Vezani članci Gužve na naplatnoj postaji Lučko Ako krećete na put, oprez: Usporeno se vozi na čitavoj jednoj dionici autoceste A1, zbog prometne nesreće između Karlovca i Jastrebarskog kolona duga četiri kilometra Vrbovsko Trenutno nema slobodnog pravca za kamione prema Rijeci i Istri: Kiša, olujni vjetar i snijeg blokirali prometnice

Na stranicama HAK-a se navodi se kako se kolona stvorila od Njivica zbog radova, no čitatelj tvrdi kako radova nije bilo i da je samo postavljena privremena signalizacija zbog koje je nastao kaos.

"Trenutno nitko ništa ne radi, nema radova na cesti i semafori rade bespotrebno i stvaraju kolonu od 15 kilometara, koliko možemo vidjeti. 

Ovo nije usporena vožnja, već potpuni zastoj prometa. Za dva i pol kilometara, trebalo nam je sat i pol vožnje, a još smo u koloni", rekao nam je čitatelj i dodao kako je signalizacija bila već postavljena u petak, ali nije bila aktivirana.

U HAC-u objašnjavaju kako je radova, unatoč tome što je nedjelja, ipak i danas bilo. 

"No i kad se neće moći izvoditi, prometna signalizacija se neće micati", rekli su nam.

U međuvremenu, čitatelj javlja kako se promet u nedjelju navečer normalizirao. 

Radovi nakon 40 godina 

Radovi na Krčkom mostu počeli su prošlog utorka.

"Uključuju sanaciju kolničke ploče uz zamjenu asfaltnog zastora i hidroizolacije te dovršetak primarne sanacije i zaštite preostalih betonskih površina mosta od utjecaja agresivnog djelovanja klorida iz morske vode. Riječ je o složenim radovima, nužnim kako bi most 40 godina od puštanja u promet i nadalje bio siguran za prometovanje, te kako bi se jedinstvena betonska konstrukcija, svojevremeno najvećeg mosta u svijetu s armiranobetonskim lukom, zaštitila od nepovoljnih atmosferskih utjecaja", navode. 

Predviđeni su u četiri faze u dvije godine.