Unatoč tome, hrvatski propisi i zakoni i dalje zbunjuju strane goste i samim time smanjuju zaradu koju donose brodovi na kružnim putovanjima. Dug je kao Stradun, a visok kao najviša zgrada u gradu, brod Magnifica prvi put pristao je u Dubrovnik. 'Magnifica je naš najnoviji brod i sigurno jedan od najljepših brodova na svijetu', kaže kapetan broda Giuliano Bossi.
Najnoviji kruzer talijanske kompanije pravi je mali grad s restoranima i kazalištima, a na najvišoj palubi, pravi je mali akva-park. Brod Magnifica gradio se dvije godine i opremljen je svime onim što je potrebno da se i najveći val ne osjeti. Poput ovog biljarskog stola, koji je napravljen tako da je i za najvećeg nevremena uvijek ravan. 'Većina gostiju je iz Njemačke. No ima gostiju iz Francuske, Talijana, drugih nacionalnosti, Amerikanaca, Engleza i Španjolaca', priča Neven Zdurić, član posade MSC Magnifica.
S jedne strane luksuz, a s druge strane domaći zakoni. Članove posade iz država van europske unije za izlazak s broda moraju platiti 17 eura za takozvano 'odobrenje za kretanje'. Od 616 neeuropskih članova posade, samo petero njih platilo je odobrenje. 'Jedina luka u kojoj se plaća za članove van europske zajednice, jest luka Dubrovnik, a ona jedina i ima taj režim', ističe zapovjednik posade Ilija Šutalo. Ovaj problem poteže se već godinama, jer velika većina posade dolazi iz država van Europske unije, a upravo oni nerijetko potroše i više od samih gostiju. Magnifica će u Dubrovnik dolaziti svaki petak, iduće dvije godine.