Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Riječani bijesni

Što je to razljutilo građane trećeg po veličini grada u Hrvatskoj? "Trebali su puno ranije upaliti alarm!"

Riječki autobus, ilustracija (Foto: Dnevnik.hr) - 2
Riječki autobus, ilustracija (Foto: Dnevnik.hr) - 2 DNEVNIK.hr
Aktualno Galerija Riječki autobus, ilustracija (Foto: Dnevnik.hr) - 2 Riječki autobus, ilustracija (Foto: Dnevnik.hr) - 2 Foto: DNEVNIK.hr Riječki autobus (Foto: Dnevnik.hr) - 3 Riječki autobus (Foto: Dnevnik.hr) - 3 Foto: DNEVNIK.hr Riječki autobus, ilustracija (Foto: Dnevnik.hr) - 4 Riječki autobus, ilustracija (Foto: Dnevnik.hr) - 4 Foto: DNEVNIK.hr +0 Riječki autobus (Foto: Dnevnik.hr) - 1 Galerija 1/4 >>
Nova organizacija javnog gradskog prijevoza razljutila je Riječane. Smanjenje broja linija samo je dio korekcija do kojih je došlo zbog nedostatka rade snage.

Iako nezaposlenih vozača u Hrvatskoj ima, djelatnike u Rijeci ne mogu naći. Osiguranim smještajem pokušavaju privući i radnike izvan Županije.

Pročitajte i ovo Autotrolej autobus UZ SOLIDARNOST KOLEGA Zviždač iz Autotroleja ipak vraćen na posao: Intervenirao gradonačelnik osobno? Slika nije dostupna "Kao u nekom crtiću!" Nevjerojatna snimka iz riječkog gradskog autobusa: Putnici se vozili s otvorenim kišobranom i za to su imali dobar razlog

Skraćene ili ukinute linije, smanjen broj polazaka autobusa te kraće vrijeme prometovanja - tako izgleda novi vozni red javnog gradskog prijevoza u Rijeci. Posebno su ljutiti mještani Marčeljeve Drage.

"Nakon 37 godina Kantrida ili bolje rečeno Marčeljeva Draga ostaje bez direktnog kontakta, veze s gradom", kazao je predsjednik vijeća Mjesnog odbora Kantrida Milan Popadić.

"Kad ideš kod doktora, ti moraš sat vremena ranije kretat' jer ne znaš kad ćeš ovdje uloviti autobus, evo sad moramo pola sata čekat'", žali se Zrinka iz Marčeljeve Drage.

Nedostaje 30 vozača

Razlog korekcija je, kažu iz Autotroleja, nedostatak radnika te odlazak vozača u mirovinu. "Otišlo je 13 vozača, a nama u ovom trenutku za normalan vozni red nedostaje barem 30 vozača", kazala je glasnogovornica Autotroleja Kristina Prijić.

Upravo toliko ih je manje u odnosu na lani. "Razlozi su prvo što se otvorilo tržište Europe, što su ljudi otišli za većim novcem, većom plaćom. Ovdje je plaća od pet do osam tisuća kuna, a uvjeti rada neusporedivi", tvrdi predsjednik Sindikata vozača i prometnih radnika Darko Špoljarić.

Isto smatra i ravnatelj Prometne škole iz Rijeke, iz koje na godinu izađe pedesetak vozača motornih vozila. "Mislim da su poslodavci trebali puno ranije upaliti alarm nedostatka radne snage", kazao je ravnatelj Prometne škole Rijeka Branko Luburić.

Ipak, prema podacima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, vozača autobusa u Hrvatskoj ne nedostaje. Krajem 2018. godine na Zavodu je bilo njih 147.

Pri HZZ-u trenutačno ih se traži 93. Riječko komunalno društvo, do svojih će vozača pokušati doći prekvalifikacijama. "Za one vozače koji imaju C kategoriju mi plaćamo D kategoriju i za nezaposlene radnike koji bi se željeli školovati za zanimanje vozača", kazala je glasnogovornica Autotroleja Kristina Prijić.

Brzim rezultatima nadaju se svi, a ponajviše građani kojima su cijene karata unatoč korekcijama i rezanjima linija - ostale iste.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr
 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene