Pripreme za budućnost

Misija koja bi mogla spasiti Zemlju: Zabit će se u asteroid i pokušati promijeniti njegov kurs

Ako asteroid krene prema zemlji, što možemo napraviti da se spasitmo? Pitanje je ovo koje predstavlja noćnu moru za astronome.

Radi se o astronomskoj noćnoj mori. Ako neki asteroid krene prema Zemlji, što čovječanstvo može učiniti?

Pročitajte i ovo Prometna nesreća na Bundeku Prometna nesreća Sudarila se dva automobila u Zagrebu: Jedna osoba ozlijeđena Hrvoje Krešić istraživanje - 4 U Dnevniku Nove TV Treći dio velikog predizbornog istraživanja: Pogledajte rezultate za tri velike izborne jedinice

Najnovija misija Europske svemirske agencije nada se da će otkriti bi li zabijanje u asteoroid pomoglo u promjeni njegova smjera, piše Daily Mail.

Misija će se održati u dva dijela. Ovaj mjesec počet će se s pripremnim radovima, a  prva letjelica bi trebala biti lansirana u listopadu 2020. godine prema uparenim Difymos asteroidima.

Oko glavnog tijela promjera 800 metara kruži mjesec promjera 170 metara, neformalno nazivan 'Didymoon'. Cilj je manje tijelo - letjelica će obavljati vizualno, toplinsko i radarsko mapiranje mjeseca kako bi se napravila detaljna karta njegove površine i unutarnje strukture.

Bivši NASA-in inženjer: Vidio sam izvanzemaljca visokog tri metra

Prikupit će se vrijedni podaci o oblikovanju našeg solarnog sustava, ali aktivnosti će pripremiti pozornicu za povijesni događaj koji će uslijediti.

Ova letjelica je naime europski doprinos NASA-inoj misiji AIDA. Krajem 2022. godine NASA-ina sonda koja je dio misije zabit će se ravno u asteroidni mjesec pri brzini od 22530 kilometara na sat u pokušaju da promijeni njegov kurs.

NASA provodi jedinstveni eksperiment s identičnim blizancima

Uslijedit će analize koje će pokušati otkriti kako će asteroid reagirati na ovu vrstu energije. Misija bi trebala dati osnovu za planiranje budućih planetarnih obrambenih stategija.

'Dobit ćemo uvid u vrstu sile koja je potrebna da se promijeni putanja bilo kojeg nadolazećeg asteroida i bolje razumjeti kako se tehnika može primijeniti u slučaju stvarne prijetnje', poručili su stručnjaci.