Rebecca Jones, direktorica marketinga u British Broadcasting Corporation, ubraja se u najistaknutije marketinške stručnjake u Europi. U posljednjih pet godina je bila na višim marketinškim pozicijama u kompanijama Nokia, Virgin i BBC Worldwide, a fokusirala se na utjecaj na potrošača i njegov doživljaj kako bi se razvio što efektniji marketing. U novije vrijeme je razvila i pokrenula globalnu CRM strategiju za BBC Worldwide – ona se temelji na razumjevanju kako uz pomoć društvenih mreža povećati angažman samih potrošača uz veliki stupanj personalizacije, vezano za dobro poznate brandove kao što su Top Gear, Doctor Who i BBC Earth.
Pročitajte i ovo
Urnebesni komentari
FOTO Svi pričaju o dizajnu novih Končarevih tramvaja: "Izgleda kao dijete Iron Mana i one plave iz Avatara"
Usred noći
FOTO Puknula cijev u Zagrebu: Policija zatvorila promet
Zamolili smo je da postavi svojih top 5 marketinških savjeta, a ona nam je dala zaista zanimljive smjernice:
1) Bitno je razumjeti što obilježava vašu industriju i organizaciju, te prilagoditi razvoj u skladu sa time:
Znate li kako vaša tvrtka zarađuje? Što drži vašeg CEO budnog noću? Kakav rad treba biti nagrađen, a kakav ne? Tek kada znate odgovore na ova pitanja možete raditi na razvoju marketinga i svoje uloge u budućnosti organizacije.
2) Budite blizu vašeg potrošača: Držite oči i uši otvorene kako bi prikupili što više informacija o vašem brandu, kategoriji, širem tržištu - na taj način se dobiva najbolji uvid u postojeće stanje. Formalno istraživanje i 'osluškivanje' su važni, ali najbolji uvid u vlastite proizvode i usluge se može dobiti iz prve ruke, tj. stavljanjem sebe u ulogu potrošača i slušajući što drugi imaju za reći.
3) Vjerujte osjećaju, ali uvijek budite spremni da ga preispitate: danas marketinški stručnjaci za uspjeh trebaju dobar instinkt i intuiciju u kombinaciji sa brojkama koje to opravdavaju i mjernim tehnikama kojima se može prikazati uspjeh (ili obrazložiti neuspjeh). Naučite vjerovati svome osjećaju i zavolite brojke!
4) Ne dopustite stvaranje marketinškog balona: odnosi sa odjelima prodaje, financija, nabave i IT su ključni za marketing i osobni uspjeh. Potrudite se uspostaviti zajednički jezik sa drugim odjelima, razumjeti njihove prioritete i brige i spoznati kako marketing može pomoći u ostvarivanju njihovih ciljeva. Oni mogu biti od neprocjenjive važnosti i velika podrška samo ako se potrudite da ih uključite.
5.) Nemojte zaboraviti da i marketing treba marketing: iskoristite priliku i dijelite s drugima ono što radite i kako dodajete vrijednost- stalni unutarnji komunikacijski programi i dijalog s ostatkom poslovnog svijeta je daleko učinkovitiji kad je u pitanju dobivanje odobrenja za proračun ili podrške za nove inicijative nego PowerPoint prezentacije za financiranje u zadnji tren!
Na ovoj ekskluzivnoj konferenciji, The Marketing Kingdom, očekuju vas prezentacije svjetskih marketinških stručnjaka iz Facebooka, Yahoo!-a, Citia, Lega, engleskog nogometnog kluba Manchester City i još mnogih drugih. Za više informacija o ovom marketinškom događaju posjetite www.thepworld.com.