Obavijesti Video Pretražite Navigacija
izvanredna

Ustavni sud: "Milanović ne može biti ni mandatar ni predsjednik Vlade ni ako podnese ostavku"

Svi strepe od prometnog kolapsa

Jeste li spremni za zatvaranje Rotora? Ako se još niste odlučili za najbolji pravac, ovo je vodič za vas

Alternativni pravci nakon zatvaranja rotora na Lučkom (Foto: Dnevnik.hr) - 1
Alternativni pravci nakon zatvaranja rotora na Lučkom (Foto: Dnevnik.hr) - 1 DNEVNIK.hr
Aktualno Galerija Alternativni pravci nakon zatvaranja rotora na Lučkom (Foto: Dnevnik.hr) - 1 Alternativni pravci nakon zatvaranja rotora na Lučkom (Foto: Dnevnik.hr) - 1 Foto: DNEVNIK.hr Alternativni pravci nakon zatvaranja rotora na Lučkom (Foto: Dnevnik.hr) - 2 Alternativni pravci nakon zatvaranja rotora na Lučkom (Foto: Dnevnik.hr) - 2 Foto: DNEVNIK.hr Alternativni pravci nakon zatvaranja rotora na Lučkom (Foto: Dnevnik.hr) - 3 Alternativni pravci nakon zatvaranja rotora na Lučkom (Foto: Dnevnik.hr) - 3 Foto: DNEVNIK.hr Alternativni pravci nakon zatvaranja rotora na Lučkom (Foto: Dnevnik.hr) - 4 Alternativni pravci nakon zatvaranja rotora na Lučkom (Foto: Dnevnik.hr) - 4 Foto: DNEVNIK.hr +1 Alternativni pravci nakon zatvaranja rotora na Lučkom (Foto: Dnevnik.hr) - 5 Galerija 1/6 >>
U završnu fazu rekonstrukcije u nedjelju ide i zagrebački rotor. Po mnogima, to će značiti velike gužve u prometu. Zamjenski pravci su spremni, a mi vam donosimo detaljne upute kako ih koristiti.

Ubrzano se radi na Remetinečkom rotoru jer se u nedjelju zatvara za promet. Mjesto kojim prometuju dvije tramvajske,16 autobusnih linija i više od 100 tisuća vozila na dan, od nedjelje kreće u završnu fazu rekonstrukcije. Da bi se promet prebacio na ceste koje okružuju rotor, treba još obaviti posljednje ušminkavanje. Goran Radić, voditelj projekta poručuje:

Pročitajte i ovo Blokirane ceste prema rotoru (Foto: Dnevnik.hr) nova regulacija prometa Zatvoren zagrebački rotor: Pogledajte kako su se snašli prvi vozači i stvaraju li se gužve Ceste tijekom preuređenja rotora (FOTO: Screenshot/GradZagreb) Bit će gužve Zagrebački rotor uoči zatvaranja: Saznajte kako se i gdje kretati, koje alternativne prometne pravce koristiti

"Još ima nekih sitnica, malo signalizacije, dotjerivanje, visinske oznake, uglavnom neka autobusna stajališta se dograđuju da budu po zahtjevima ZET-a", otkriva.

Za to je ostala još subota, a u nedjelju u 9 sati ujutro, promet se seli na obilazne ceste. Da vas riješimo nedoumica otkrivamo kako će biti organiziran promet i to sa svake od četiriju pristupnih strana rotora.

1. DOLAZAK OD ČVORA LUČKO (zapadna strana) Vozila koja dolaze iz smjera Lučko Jadranskom avenijom svodit će se postupno iz tri traka u jedan. Prelaze u novu Riječku ulicu do privremenog spoja na Jadranskom mostu. Na tom spoju bit će i semafor,  lijevo će se skretati prema Selskoj ulici, a desno nastavljati novojm prometnicom prema Aveniji Dubrovnik.

2. DOLAZAK IZ SELSKE I SAVSKE CESTE (sjeverna strana)
Oni koji dolaze sa Savske ili Selske ceste preko Jadranskog mosta imat će dva izbora. Na križanju koje će imati semafor mogu skrenuti desno i preko privremene prometnice koja će ići uz savski nasip, doći do raskrižja Jadranske avenije i ulice Vice Vukova koja vodi prema Areni Zagreb. Također, vozači na privremenom križanju mogu skrenuti i lijevo, te privremenom prometnicom voziti prema Aveniji Dubrovnik.

3. DOLAZAK S AVENIJE DUBROVNIK (istočna strana)
Iz smjera istoka vozila će se priključivati na novu prometnicu koja ide usporedno s Avenijom Dubrovnik. S nje se mogu uključiti na Jadranski most i nastaviti njime do Selske ili nastaviti ravno privremenoom prometnicom ispod Jadranskog mosta koja vodi prema čvoru Lučko.

4. DOLAZAK S REMETINEČKE CESTE (južna strana)
S Remetinečke ceste neće biti moguće doći do Rotora, već će vozači zaobilazne pravce morati tražiti kroz naselja Savski Gaj, Trokut i Trnsko.

Vozači već imaju glavobolju od zatvaranja i mogućih gužvi. Zvonimir iz Zagreba poručuje: "Nadajmo se da su prometni stručnjaci to dobro napravili". Jakov kaže: "Vidjet ćemo".

Rotor će ostati zatvoren najmanje do siječnja 2020. Goran Radić, voditelj projekta, kaže kako ne bi trebale biti gužve. Obnovljeni rotor, koji će imati dvije razine prometovanja, neće riješiti gužve, kažu stručnjaci.
Marko Šoštarić, prometni stručnjak siguran je da je prvo trebalo napraviti Jarunski most.  "Bilo bi bolje da se prije napravio jedan od jarunskih mostova ili istočni ili zapadni, pa ne bi imali toliko vozila na rotoru i situacija bi se sama po sebi popravila."

Kako bi sve prošlo sa što manje problema, promet će u prvih nekoliko tjedana pojačano nadzirati policija i prometni redari.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr
 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene