Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Split, 13. ožujka 2014.


U godini u kojoj vlasnik Splitske banke, Societe Generale grupa slavi 150.-tu obljetnicu postojanja, Hrvatska prvi put obilježava Svjetski tjedan novca (izvorno Global Money Week
www.globalmoneyweek.org) nizom aktivnosti koje su usmjerene ka podizanju opće razine financijske pismenosti u društvu na inicijativu Hrvatske udruge banaka (HUB). Svjetski tjedan novca se obilježava upravo u ovom tjednu od 10. – 14. ožujka.

Vezani članci Slika nije dostupna Splitska banka prva u Hrvatskoj potpisala ugovor o novom proizvodu na tržištu: SEPA izravno terećenje Slika nije dostupna AZTN odobrio OTP banci kupnju Splitske banke

Na poziv HUB-a i Societe Generale – Splitska banka d.d. se uključila pozivajući učenike 3. I 4. razreda srednjih škola u Zagrebu i Splitu i pokušala im približiti banku kao instituciju te pobliže pojasniti način funkcioniranja banke općenito, te ih i upoznati s osnovnim proizvodima koje će i oni već kao studenti početi koristiti. Uz niz prezentacija o samoj strukturi banke, te načinu poslovanja na primjeru jedne poslovnice, preko 200 srednjoškolaca je posjetilo Splitsku banku u Zagrebu i Splitu.

Djelatnici Banke koji se bave različitim područjima, od razvoja i kreiranja proizvoda pa do rada u samoj poslovnici pojasnili su srednjoškolcima razne aspekte poslova koji se u banci obavljaju, a nisu građanima vidljivi prilikom posjeta poslovnicima.

Veliki odaziv učenika je dokaz kako je ovakva vrsta suradnje, ne samo banaka nego i različitih poslovnih subjekata i srednjih škola jako korisna, a samo prenošenje znanja i iskustava na mlađe generacije doprinosi višoj razini educiranosti društva uopće.