Cindy Gallop (Foto: PR)
Cindy Gallop (Foto: PR)

Cindy Gallop, genijalna, ali i kontroverzna predavačica, osnivačica i direktorica jedinstvenih portala, gošća je 23. Golden Drum festivala koji će se održati u Ljubljani.


Na veliku scenu Golden Druma dolazi Cindy Gallop, jedna od najprepoznatljivijih i za mnoge jedna od 30 najboljih u svijetu oglašavanja.

Njena su izuzetna predavanja o budućnosti oglašavanja i marketinga poznata po cijelom svijetu, ona je osnivačica i direktorica platforme www.IfWeRanTheWorld.com, a poznata je i po svom projektu www.makelovenotporn.com te svom jedinstvenom pristupu u savjetovanju kompanija.

Za sebe kaže: „Volim razvaljivati stvari. Ja sam Michael Bay ovog posla.“, a savjetuje poduzetnike i kompanije koje razvijaju inovacije po cijelom svijetu. Cindy Gallop na glasu je kao uvjerljiva i motivirajuća predavačica koja na konferencijama i događajima poput TED-a i Cannes Lionsa govori o najrazličitijim temama.

Za manje od tri tjedna, 23. Golden Drum otvorit će svoja vrata u Ljubljani i kroz četiri dana, od 18. do 21. listopada, ponuditi brojne natječaje na kojima se mladi kreativni stručnjaci mogu dokazati.

„Raduje me što možemo predstaviti priznatu predavačicu kao što je Cindy Gallop. Njena su predavanja odlična, a slušatelje nikada ne ostavlja hladnima. Uvjerena sam da će i na Golden Drumu biti tako. Posjetiteljima Festivala pripremili smo niz izuzetnih govornika pa će program koji donosimo biti nadasve zanimljiv.“, kaže Mojca Majhen, izvršna direktorica 23. Golden Druma.

Ovogodišnji Golden Drum okupit će više od 40 odličnih predavača svjetske oglašivačke i kreativne industrije, a održat će se od 18. do 21. listopada.

„Odbrojavamo dane do početka Festivala i predstavljamo posljednje, odlične predavače koji će izaći na pozornicu Golden Druma.“, poručila je Mojca Briščik, generalna direktorica 23. Golden Druma festivala koja vjeruje da će ovogodišnji festival pažnju privući prije svega svojim odličnim predavačima s izoštrenim sluhom za struku i bez dlake na jeziku, a nada se i da će novi vizualni identitet, nova lokacija i novi kreativni natječaji inspirirati sudionike festivala te ih potaknuti da se iduće godine vrate i pokušaju popeti na pobjedničku pozornicu.

Na festivalskim pozornicama Golden Druma izredat će se, između ostalih i Uli Reese, predsjednik tvrtke iV2 iz Njemačke, Emma Wilkie, direktorica The Gunn Report Ltd- a iz Velike Britanije, Darre van Dijk, izvršni kreativni direktor u TBWA/Neboko Amsterdam iz Nizozemske, Teodora Migdalovici, dugogodišnja ambasadorica festivala Cannes Lions u Rumunjskoj, Ekrem Dupanović, osnivač i glavni urednik portala Media Marketing i Art & Business iz Bosne i Hercegovine, Ioana Filip, izvršna kreativna direktorica MRM//McCanna Rumunjska, Péter Tibor Juhász, vođa tržišnog komuniciranja Magyar Telekoma, Ravid Kuperberg, partner Mindscapesa iz Izraela, Ivan Stanković, osnivač Communisa iz Srbije, Tim Parry, direktor komunikacija Alzheimer‘s Researcha iz Velike Britanije, Folker Wrage, izvršni kreativni direktor Havas Worldwidea iz Švicarske te mnogi drugi.

Više o Golden Drumu možete doznati na: www.goldendrum.com.