Honda je predstavila potpuno novi Civic Tourer s više prtljažnog prostora od VW Golf Varianta ili SEAT-a Leon ST!


Japanski proizvođač odlučio je da bi bilo pametnije da svoj potpuno novi kompaktni karavan, Civic Tourer, predstavi svijetu online već danas, nekoliko tjedana prije otvaranja Frankfurt Auto Showa.

Vezani članci Slika nije dostupna Renault oduševio novim Espaceom Slika nije dostupna VW izbacio još jedan Golf – ovog puta kao Alltrack Crossover verziju

Temeljen na europskoj inačici Civic hatchback modela s petera vrata, Civic Tourer zadržao je skrivene ručice stražnjih vrata i međuosovinski razmak dok je stražnji prevjes duži za 235mm a stražnji bočni prozor dodatno produžen da bi prekrio dio karoserije D stupa.

Kad govorimo o prevoženju tereta, novi Civic Tourer nudi 624 litre prostora a s preslagivanjem stražnje klupe u 60:40 omjeru dobiva se ukupno 1.668 litara prtljažnog prostora što je 290 litara više od hatchback verzije s petera vrata. To je bolje čak i od VW Golf Variant modela s 605/1.620 litara obujma i novog SEAT Leon ST karavana s 587/1.470 litara.

Ugradnjom spremnika goriva pod prednja sjedala oslobodio se dodatan prostor straga. Osim toga, podnica prtljažnika kod Civic Tourera je 137 mm niža nego kod hatchbacka za lakše utovarivanje.

Kao i kod Civic hatchback modela, svi Civic Tourer modeli dobivaju proizvođačev Magic Seats sustav u sklopu standardne opreme koji nudi cijeli niz podešenja za preklapanje sjedala što omogućava prevoženje predmeta zahtjevnih dimenzija.

''Već na prvi pogled jasno je da Civic Tourer ne izgleda poput drugih karavana,'' rekao je Adrian Killham, voditelj projekta razvoja Civic Tourera i dodao: ''Nedavno predstavljeni automobili uglavnom slijede isti princip. Civic Tourer ima drugačiji stav i nudi nešto drugačije od ostalih.''

►►►   Napokon prava verzija Honde u dolasku

Honda s novim modelom uvodi i novo tehnološko rješenje koje naziva Adaptive Damper System ili ADS za koje tvrdi da je prvi takav sustav na tržištu. I doista, to je prvi put da će proizvodni serijski model biti opremljen adaptivnim podešenjem rada amortizera samo na stražnjoj osovini. Zašto samo na stražnjoj, pitate se? Honda garantira da je upravo to najbolje rješenje za automobil karavanske karoserijske forme. Kupci će tako moći birati između 'Comfort', 'Normal' i 'Dynamic' načina rada ovisno o tome što prevoze i koliko to brzo žele prevesti.

Kad krene u prodaju diljem Europe početkom sljedeće godine, novi član Civic obitelji koji će se proizvoditi u proizvođačevoj tvornici u Ujedinjenom Kraljevstvu kupcima će u početku biti ponuđen s dvije motorizacijske opcije, novim 1.6-litrenim i-DTEC turbo dizelskim motorom sa 118 KS i 1.8-litrenim i-VTEC benzincem s ručnim ili automatskim mjenjačem. Svi Civic Tourer modeli opremljeni su prednjim pogonom.

Dok čekamo službeno predstavljanje na Frankfurt Auto Showu uživajte u foto galeriji ovog pomalo čudnog ali vrlo zanimljivog karavana!

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.