Tužna i apsurdna priča zadesila je obitelj Šipušić iz Mraclina. Svoju su 76-godišnju baku i majku ostavili u zagrebačkoj bolnici. Iz bolnice su im javili da je preminula, a nakon pokopa nazvali ih da dođu po tijelo svoje majke.
"Moja je majka otišla 5. 10. u bolnicu. U petak su me nazvali i rekli da je koronavirus ušao na odjel. U subotu je liječnik koji je zamijenio doktoricu u samoizolaciji rekao da će majku morati testirati na virus i kasnije su nam javili da je pozitivna. U ponedjeljak u pet sati ujutro su nam potvrdili da je umrla", ispričao nam je Tomislav Šipušić, sin pokojne žene.
Brojne nelogičnosti
Uslijedio je ukop za koji kaže da nisu ništa sumnjali jer su vjerovali bolnici i osoblju, a ukop je bio u petak u 12 sati.
Kći preminule Tajana Ivanac rekla je da je bilo puno nelogičnosti.
"Brat me obavijestio da je majka umrla, no u papirima se vide nelogičnosti. Prvo, na papirima koje sam pogledala, na jednome piše da je umrla 25. 10. u pet sati, a na drugome 26. 10. u pola šest. Mene sad zanima u koje je vrijeme i od koje točno bolesti moja majka preminula. U bolnici nisu imali neki razuman i normalan odgovor, rekli su da će izvidjeti sve i dali su nam tisuću informacija", objasnila nam je.
"Nisam znao što da kažem"
Nažalost, tu ovoj apsurdnoj priči nije bio kraj.
"Primio sam oko sedam sati ujutro poziv, nazvao me netko od osoblja bolnice i pitao jesam li ja sin pokojne Suzane. Potvrdno sam odgovorio i onda je uslijedio šok jer su mi rekli da dođem po tijelo svoje majke koju sam već sahranio u srijedu u dvanaest sati. Bio sam iznenađen, šokiran, nisam znao što da kažem", užasnut je bio Tomislav.
Pročitajte i ovo
svjedočanstvo oboljelog
Pacijent iz KB-a Dubrava: "Na rendgen pluća čeka se satima. Pacijenti čekaju po hodnicima, čuju se jauci..."
Pročitajte i ovo
GOST DNEVNIKA NOVE TV
Državni tajnik objašnjavao situaciju u KB Dubrava: "Upravno vijeće imalo je mandat do kraja prosinca. Ovo je redovita promjena..., no dobro..."
Nakon toga su mu iz bolnice rekli da ih nazove za tri minute jer prvo moraju provjeriti sve u računalu. "Nazvao sam ga i rekao je da je došlo do zabune. Kako se to može dogoditi? Zabuna, pa nije moja majka broj, ona je osoba, tada živa, a sada mrtva", zaključio je.
"Kome ću ja zapaliti svijeću?"
Tajana je pak zgrožena svime i zapitala se, uoči blagdana Svih svetih, kome će zapaliti svijeću, hoće li je zapaliti svojoj mami ili nekoj nepoznatoj osobi. Kontaktirali su i s ravnateljem bolnice, prvo vani na cesti, a onda su otišli u njegov ured.
"Izvadili su svu dokumentaciju u kojoj ima niz nelogičnosti. Neke smo stvari tamo čuli koje ne bismo smjeli čuti i zamoljeni smo da kažemo da se to ustvari ne radi, ali da će nama to omogućiti da nam bude lakše i da ne poduzimamo daljnje korake", nastavila je Tajana.
"Dakle, ja sam danas dovedena zajedno sa svojim bratom i šogoricom pred čin da moram identificirati je li moja mama u mrtvačnici, je li još u mrtvačnici ili nije", zgroženo je prepričala te za kraj tek rekla kako su tražili od institucija da organiziraju i izvrše iskop da se oni uvjere je li zaista u tom grobu njihova majka.
Bolnica: "Ni o kakvoj zamjeni identiteta nema riječi"
O ovom slučaju poslali smo upit Psihijatrijskoj bolnici. U odgovoru navode da su upoznati s navedenim slučajem te da se radi o tome da je djelatnik bolnice slučajno nazvao pogrešan telefonski broj. Ističu da se ne radi o zamjeni identiteta.
Priopćenje bolnice prenosimo u cijelosti.
"Psihijatrijska bolnica 'Sveti Ivan' (u daljnjem tekstu Bolnica) sve svoje postupke i način rada provodi slijedom norme ISO 9001:2015 i po svim standardima kvalitete zdravstvene zaštite.
Bolnica je upoznata s navedenim slučajem. Jučer u jutarnjim satima naš je djelatnik slučajno nazvao pogrešan telefonski broj, tijekom poziva odmah je uvidio svoju pogrešku i ispričao se nekoliko puta.
Nakon navedenog obitelj je došla u Bolnicu, gdje ih je primio ravnatelj Bolnice, sve u detalje objasnio, predao kopije potpune medicinske dokumentacije i još se jednom ispričao. Obitelj pokojnice bila je u bolničkoj mrtvačnici, gdje je upoznata s protokolom rada.
Tijekom dana još smo se jednom ispričali (i djelatnik i Bolnica) zato što je zabunom bio nazvan pogrešan broj. Slijedom navedenog odgovor na upit je: ni o kakvoj zamjeni identiteta nema riječi", poručili su iz bolnice.
Vijesti gledajte svakog dana na Novoj TV, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste vijesti? Pogledajte ih besplatno na novatv.hr