Novo otkriće znanstvenika

Kakvi ćemo roditelji biti? Čini se da nemamo izbora ...

Istraživanje znanstvenika iz Michigana pokazalo je da na i do 40 posto roditeljske topline, kontrole i negativnosti prema djeci utječu geni.

Znanstvenici su otkrili da možemo imati genetsku osobinu naslijeđenu od roditelja koja nije vidljiva golim okom kao što je to, recimo, kovrčava kosa. Nova studija pokazala je da je način na koji odgajamo djecu zapisan u našoj DNK. Prema istraživačima sa sveučilišta u Michiganu svi se neminovno pretvaramo u naše mame ili tate, piše Medical Daily.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Pokazalo genetičko testiranje Veliko otkriće znanstvenika: Otkriveno zašto su neke obitelji pogođene različitim tipovima raka Slika nije dostupna Provjera rizika Razvili test koji previđa rak dojke devet godina unaprijed

Rad se temelji na 56 studija slučaja u kojima je sudjelovalo više od 20 tisuća obitelji. Rezultati su pokazali da na 23 do 40 posto roditeljske topline, kontrole i negativnosti prema djeci utječu geni.

Istraživanje je pokazalo i da na roditeljstvo značajno utječe ponašanje djeteta. Čini se da roditelji svoje roditeljske tehnike temelje i na osobnosti djece.

Na kraju istraživači su zaključili da postoji niz faktora koji utječu na odgoj djeteta. Majke i očevi imaju vlastita iskustva iz djetinjstva, vlastitu osobnost i gene. Pored svega toga regiraju na djetetovo ponašanje i stupanj razvoja. Jedna stvar je sigurna - roditeljstvo je izuzetno važan aspekt čovječanstva, značajan ne samo u djetinjstvu nego tijekom cijelog života pojedinca.