Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Skandal potresa Reuters, uglednu britansku agenciju koja opslužuje većinu svjetskih medija fotografijama i video snimkama. Otkazali su suradnju svom bejrutskom suradniku-fotoreporteru Adnanu Hajju zbog neprofesionalnosti.


Reutersova unutarnja kontrola ustvrdila je da je Hajj namjerno zacrnio i povećao dim na fotografiji izraelskog bombardiranja Bejruta. Fotografija je prodana u 920 primjeraka. 

Fotoreporter sve optužbe opovrgava, a tamniji dim pripisuje lošim tehničkim uvjetima. 

Vezani članci Nova TV je najjači medijski brend u Hrvatskoj (Foto: Dnevnik.hr) Nova TV i dalje je najjači medijski brend u Hrvatskoj i izvor informacija kojem se najviše vjeruje Slika nije dostupna Kakav poraz za Baracka Obamu

Hajj je za Reuters radio kao honorarni djelatnik od 1993. do 2003. godine, a nakon toga za istu je agenciju ponovno počeo raditi 2005. 

Njegove fotografije poginulog djeteta kojega u ruci drži spasilac u selu Qani u južnom Libanonu također su bile metom polemika kritičara koji se bave istraživanjem autentičnosti fotografija. 

Razni kritičari okarakterizirali su Hajjeve fotografije kao "nerealistične" jer se na njima jasno vidi kako mu spasitelj "pozira" s mrtvim djetetom u ruci, a kojega je upravo izvukao iz ruševina.