Croatia Airlines i dalje 'visi na rubu provalije' - nema dogovora između štrajkaša i Uprave. Štrajk stjuardesa i pilota nastavlja se - do daljnjeg. Izjave iz intervjua resornog ministra Siniše Hajdaš Dončića, koji je ekskluzivno dao za Dnevnik Nove TV, komentirala je za Dnevnik.hr Ivana Lojo iz Sindikata kabinskog osoblja zrakoplova.
Pročitajte i ovo
Gubitak do 800.000 eura dnevno
Croatia Airlines o najavljenom štrajku: "Utjecat će na gotovo 7000 putnika samo u prvom danu"
Sutra avioni lete redovito
Štrajk u Croatia Airlinesu je GOTOV!
'Nama je to pretužno. Pitamo ministra - zar su stjuardese i piloti doveli Croatia Airlines do bankrota? U jednoj zemlji koja ima potencijala da bude još konkurentnija turistički, umjesto da se potrudi naći zajednički jezik, ministar se prijeti prizemljenjem aviona i da će nas proglasiti tehnološkim viškom. A tko je upravljao kompanijom? Pa valjda menadžement, a sigurno ih je netko iz ministarstva i nadzirao', kaže Lojo za Dnevnik.hr.
Štrajkaši CA: 'Zar su stjuardese i piloti odgovorni za loše odluke Uprave i ministarstva? Desetljećima upozoravamo na probleme, a sad smo mi krivi za sve!'
Ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić je rekao i kako 'kao predsjednik Skupštine CA i resorni ministar čvrsto stoji iza Uprave Croatia Airlinesa, jer je to jedini način da se spasi kompanija koja ima perspektivu i šansu', te zamolio štrajkaše da prevlada razum.
'Mi desetljećima upozoravamo na probleme, koji se samo gomilaju, baš kao i administracija i pozamašne otpremnine čelnika Uprave CA. Zar smo mi donosili te odluke? Opet se prevaljuje krivnja na zaposlenike. Što je s menadžmentom, pa oni su upravljači? Mogli smo dosad već biti lideri u regiji, pa nije li tužno da stjuardese i piloti govore menadžmentu i ministarstvu kako spasiti kompaniju?', poručuju iz Sindikata kabinskog osoblja zrakoplova.
Za kolege iz Sindikata zemaljskog osoblja kažu da im je drago da su potpisali Kolektivni ugovor, te kako Uprava neće postići cilj 'zavadi, pa vladaj', jer kažu 'nismo mi zapošljavali administraciju, na Upravi je da nađe posla, kako nama tako i njima. Ne bismo htjeli poticati razdor, ali jako se dobro zna kako se zapošljavalo, ima tu puno nepotizma', kaže Lojo.
Što se tiče 'velikih plaća stjuardesa i posebno pilota', o čemu se dosta govori i komentira zadnjih dana, Ivana Lojo, koja je stjuardesa 20 godina, te kaže da 'poput 90 posto njezinih kolegica ima VSS'.
Lojo: 'Ako je posao stjuardese tako divan i masno plaćen, zašto se nitko iz administracije nije želio prekvalificirati?'
Uprava Croatia Airlines je prije dvije godine putem internog natječaja ponudila mogućnost prekvalifikacije u kabinsko osoblje.
'Baš se nijedna osoba iz administracije nije javila. Niti jedna. Pa, ako je tako sjajno biti stjuardesa, ako je to masno dobro plaćen posao, pitamo Upravu CA, koja nas napada zbog tih plaća i beneficija - kako to da takav glamour nije nikoga iz same kompanije privukao?', otvoreno će putem Dnevnik.hr-a Ivana Lojo iz Sindikata kabinskog osoblja zrakoplova Upravi Croatia Airlinesa.
'Mi ovdje želimo sposobne, a ne podobne. Ne trebamo mi radnici međusobno upirati prstom u štrajkaše, mi podržavamo i strojovođe, sve koji su štrajkali, jer se bore za svoje tvrtke, za svoja radna mjesta. Nakon jučerašnjeg dana, kad se Uprava uzima dva sata za ručak, kad samovoljno prekidaju i kasne na pregovore, posebno nakon izjava ministra Hajdaš Dončića, nismo baš optimistični spram nastavka pregovora s Upravom Croatia Airlinesa. Ponavljam još jednom, nudili smo ustupke, nudimo ih i dalje', završno kaže Ivana Lojo za Dnevnik.hr.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook