Zagrebački rotor (Antonio Bronić/PIXSELL)
Zagrebački rotor (Antonio Bronić/PIXSELL)

Nakon prošle promjene regulacije prometa na cestama oko rotora nastao je krkljanac pa sad iz Holdinga uvjeravaju kako će "sve odgovorne službe i osobe pratiti protok vozila u novim uvjetima te stalnim korekcijama i prilagođavanjima usklađivati zahtjeve prometa, pri čemu će zahtjevi javnog prijevoza biti na prvom mjestu".


Obnova zagrebačkog rotora ušla je u drugu fazu pa se ponovno mijenja regulacija prometa. Nova pravila vrijedit će do 1. prosinca, objavljeno je na službenim stranicama Holdinga.

"Od sjevera prema istoku oba su traka vraćena na zapadni kolnik i vode paralelno preko semafora i novog dijela rotora.

Foto: Antonio Bronić, Dalibor Urukalovic/PIXSELL Bandić je naručio tri makete rotora od 227.000 kuna, kaže da mora - zbog Europe

Od istoka prema sjeveru se formiraju dva proetna traka na novom dijelu rotora i semaforskom regulacijom dozvoljava se ulazak na Jadranski most.

Uspostavom ovih regulacija, kao i do sada, sve odgovorne službe i osobe pratit će protok vozila u novim uvjetima te stalnim korekcijama i prilagođavanjima usklađivati zahtjeve prometa, pri čemu će zahtjevi javnog prijevoza biti na prvom mjestu", piše u objavi.

Podsjetimo, nakon posljednje promjene regulacije prometa prije dvadesetak dana nastala je gužva na prilaznim prometnicama.