Kao dodatak jednom od najutjecajnijih poslovnih medijskih brandova, novi Forbesovi portali bit će vrhunske platforme za iniciranje razgovora i tema o nekim od najutjecajnijih lidera, menadžera, investitora i poduzetnika iz Jadranske regije, onima koji pokreću promjene, transformiraju poslovanje i imaju značajan utjecaj na svijet.
"Uzbuđeni smo što ćemo zajedno s United Medijom pokrenuti Forbesova izdanja u Jadranskoj regiji", rekao je Peter Hung iz Forbesa. "Posvećeni smo promoviranju poduzetništva širom svijeta, a novim izdanjima u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini značajno ćemo povećati našu nazočnost u Europi."
"Velika je čast i privilegija za United Mediju što surađuje s tako velikom i uglednom kompanijom kao što je Forbes. Ovaj ekskluzivni ugovor je u skladu s našim strateškim planom o proširenju poslovanja i razvoju novih platformi za naše korisnike. Pokretanje digitalnih izdanja Forbesa u regiji je značajan korak naprijed u ostvarivanju cilja da čitateljima pružimo najnovije vijesti i informacije o poslovanju, financijama i drugim važnim temama. Ovom suradnjom moći ćemo im ponuditi pristup Forbesovu sadržaju i analizama te smo uvjereni da će ovo donijeti suštinsku promjenu u digitalnom okruženju na teritoriju jugoistočne Europe", rekla je Aleksandra Subotić, izvršna direktorica United Medije.
Pročitajte i ovo
United Media
N1 nastavlja uspješno partnerstvo sa CNN-om
Ugovorom je predviđeno da do kraja godine bude pokrenuto pet novih stranica Forbes Adria. Oni će u potpunosti imati pristup svim Forbesovim sadržajima, ali će donositi i lokalne priče. Forbesova izdanja u Hrvatskoj, Srbiji, BiH, Crnoj Gori i Sloveniji vodit će iskusni urednici i novinari koji će se pobrinuti da lokalni sadržaj bude jedinstven i prilagođen potrebama publike. Kako gospodarstvo u jadranskoj regiji nastavlja rasti i razvijati se, Forbes će biti tu da pruži najnovije vijesti, analize i uvid u svijet poslovanja.
United Media je dio United Grupe i vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi. Posluje u osam zemalja i ima 4200 zaposlenih, a godišnje proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja, koji vodeći međunarodni operateri distribuiraju na tržište od više od 40 milijuna ljudi.
Pročitajte i ovo
MONETIZACIJA TORNJEVA
United Grupa o restrukturiranju: Najveći regionalni izazivač ne namjerava smanjiti ambicije
Pored toga, u svom portfelju ima 55 televizijskih postaja, od kojih sedam s nacionalnom dozvolom i uspješan digitalni portfelj od 30 internetskih portala, kao i šest tiskanih izdanja i pet radiopostaja. Kompanija također nudi jedinstvenu uslugu oglašavanja s prodajom reklamnih slotova i preciznim targetiranjem u skladu s ciljnom grupom za odabrane kanale.
Forbes slavi uspjeh proslavljajući one koji su ga postigli i one koji ga žele postići. Forbes okuplja najutjecajnije lidere i poduzetnike koji pokreću promjene, transformiraju poslovanje i imaju značajan utjecaj na svijet.
Brend danas dopire do više od 140 milijuna ljudi širom svijeta kroz svoje pouzdano novinarstvo, prepoznatljive LIVE i Forbes virtualne događaje, prilagođene marketinške programe i 45 licenciranih lokalnih izdanja u 76 zemalja.