Jednog je Splićanina začudilo što je za dva sata parkiranja dobio račun izdan u kunama i eurima s istim iznosom - 119. To se dogodilo 22. srpnja, nakon što se parkirao na Trgu Franje Tuđmana na Rivi. Ljutit je što je od gradske firme, koja upravlja parkingom, odgovor dobio nakon više od mjesec i pol dana, tek kada je cijeli slučaj završio u medijima.
"Za dva sata parkinga je plaćeno 119 eura i izdan je ovaj prevarantski račun. Da stvar bude gora, već je prošlo preko mjesec dana bez ikakve konkretne informacije, a jedina osoba koja mi se javila više ne želi komunicirati. Vjerujem da nisam jedini koji se našao u sličnim problemima", istaknuo je I.P. za Slobodnu Dalmaciju.
Pročitajte i ovo
Bivši ministar financija
Umro Ivan Šuker
Splitska obala d.o.o., koja upravlja parkingom, priznala je pogrešku. "Parking na Trgu Franje Tuđmana opremljen je samonaplatnom blagajnom koju održava i servisira Adriatic bb. d.o.o. Na vrhu računa uslijed greške u sustavu ostalo je kuna umjesto eura, što je ispravljeno. Na računu je vidljivo da je stranka uplatila cjelodnevnu kartu. Stranka je priložila i karticu ulaza na parking iz koje je vidljivo da je greškom pritisnula cjelodnevnu kartu. Razlog čekanja je nedopustiv i učinit ćemo sve da se ne ponovi. Od 2019. klijenti su imali dvije pritužbe ili zahtjeva za pomoć klijenta, uključujući ovu o kojoj šaljete upit", kazao je za Slobodnu Dalmaciju direktor Splitske obale Marijan Ciprijan.