Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Oglasila se gradska firma

Splićaninu prisjeo dvosatni parking: "Naplatili su mi 119 eura, ovo je prevarantski račun"

Parking na rivi
Parking na rivi Foto: Duje Klaric/Cropix
Za dva sata parkiranja jednom Splićaninu naplatili su vrtoglavi iznos. Splitska obala d.o.o., koja upravlja parkingom, priznala je pogrešku.

Jednog je Splićanina začudilo što je za dva sata parkiranja dobio račun izdan u kunama i eurima s istim iznosom - 119. To se dogodilo 22. srpnja, nakon što se parkirao na Trgu Franje Tuđmana na Rivi. Ljutit je što je od gradske firme, koja upravlja parkingom, odgovor dobio nakon više od mjesec i pol dana, tek kada je cijeli slučaj završio u medijima.

"Za dva sata parkinga je plaćeno 119 eura i izdan je ovaj prevarantski račun. Da stvar bude gora, već je prošlo preko mjesec dana bez ikakve konkretne informacije, a jedina osoba koja mi se javila više ne želi komunicirati. Vjerujem da nisam jedini koji se našao u sličnim problemima", istaknuo je I.P. za Slobodnu Dalmaciju.

Pročitajte i ovo Ivan Šuker Bivši ministar financija Umro Ivan Šuker

Splitska obala d.o.o., koja upravlja parkingom, priznala je pogrešku. "Parking na Trgu Franje Tuđmana opremljen je samonaplatnom blagajnom koju održava i servisira Adriatic bb. d.o.o. Na vrhu računa uslijed greške u sustavu ostalo je kuna umjesto eura, što je ispravljeno. Na računu je vidljivo da je stranka uplatila cjelodnevnu kartu. Stranka je priložila i karticu ulaza na parking iz koje je vidljivo da je greškom pritisnula cjelodnevnu kartu. Razlog čekanja je nedopustiv i učinit ćemo sve da se ne ponovi. Od 2019. klijenti su imali dvije pritužbe ili zahtjeva za pomoć klijenta, uključujući ovu o kojoj šaljete upit", kazao je za Slobodnu Dalmaciju direktor Splitske obale Marijan Ciprijan.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene