A sveje moglo biti riješeno uz samo malo dobre volje (FOTO: Facebook/Screenshot)
A sveje moglo biti riješeno uz samo malo dobre volje (FOTO: Facebook/Screenshot)

Kondukter je naposljetku pozvao policiju, no građani su stali na stranu svog suputnika.


Daniela Šoštarić zabilježila je u srijedu mučnu situaciju u jednom od vlakova, sukob konduktera i jednog od putnika koji je uz samo malo dobre volje doista mogao biti sretnije riješen.

Video je u samo 24 sata na Facebooku pogledan više od 125 tisuća puta, a gospođa Šoštarić je situaciju kojoj je svjedočila prepričala ovako:

Nešto poslije 15 sati, u vlaku koji se od Glavnog kolodvora kretao prema Harmici, došlo je do rasprave između konduktera i putnika oko plaćanja karte.

Gospodin je, svjedoči Šoštarić, iz džepa izvadio posljednjih stotinu kuna u želji da kupi kartu vrijednu devet, no budući da mu kondukter nije imao za izvratiti 91 kunu, izdao mu  je potvrdu.

Putnik je s tom potvrdom mogao podići ostatak na blagajni željezničke postaje, ali je iz nekih svojih razloga odlučio inzistirati na tome da mu se vrati gotovina. 

I tu nastaje scena, odluka konduktera da pozove policiju zbog koje je vlak stajao čak četrdeset minuta, iako se čini da za tako radikalnim rješenjem doista nije bilo potrebe. 

Naime, svjedoči u nastavku autorica snimke, ostali putnici su iz vlastitih džepova kondukteru htjeli dati devet kuna, međutim djelatnik HŽ-a ih nije htio uzeti.

Iz videa se razaznaje i to da su se ljudi solidarizirali sa suputnikom, odnosno da su preuzeli ulogu njegovog odvjetnika te da su policajcima objašnjavali da nije bio bezobrazan ili nasilan. 

Video možete pogledati ovdje.