Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Istraživanje provedeno u vremenskom razdoblju od 23. listopada do 1. studenog, obuhvatilo je sveukupno 4000 ispitanika.


Nova TV je u sklopu praćenja parlamentarnih izbora 2015., pripremila veliko terensko predizborno istraživanje na 10 izbornih jedinica. Istraživanje je provedeno u suradnji s agencijom Ipsos u vremenskom razdoblju od 23. listopada do 1. studenog, a obuhvatilo je sveukupno 4000 ispitanika odnosno 400 ispitanika po jednoj izbornoj jedinici.

Vezani članci Slika nije dostupna Više od pola milijuna gledatelja pratilo je prve rezultate izlaznih anketa na Novoj TV Slika nije dostupna VELIKO TERENSKO ISTRAŽIVANJE Objavljeno i promišljanje birača Grada Zagreba

POLITIKA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA SDP vladar Twittera, HDZ vladar Facebooka

Cilj detaljnog terenskog istraživanja je bio dobiti jasnu sliku razmišljanja hrvatskih birača o parlamentarnim izborima te njihove stavove o političkim strankama, kandidatima na izborima. Stoga se u sklopu istraživanja, ispitivala namjera izlaska na izbore, preferencija pojedinih kandidacijskih listi, preferencija premijerskih kandidata, stavovi o aktualnim izbornim temama, ponašanje na prethodnim izborima te sama demografija Hrvatske.

U sklopu Dnevnika Nove TV objavljivat će se rezultati istraživanja od 2.11. do 5.11. kroz pomno isplaniran i zanimljiv sadržaj, analize i zanimljivosti u sklopu izbornog bloka informativnog programa. Zanimljivosti rezultata istraživanja pridonijet će i komentari posebnog gosta Dnevnika Nove TV u sklopu projekta izbora, političkog analitičara prof.dr. Tihomira Cipeka.

JOŠ MALO DO IZBORA Evo kako se 'časte' politički suparnici

Prvi rezultati istraživanja za 2 izborne jedinice, bit će objavljeni već danas u sklopu izbornog bloka Dnevnika Nove TV.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook