Sustavu e-Dnevnik u četvrtak navečer nisu mogli pristupiti ni roditelji ni, a CARNET su doslovce zasule pritužbe građana zbog toga. U petak rano ujutro, CARNET-ovi stručnjaci problem su uklonili i sustav je ponovno dostupan svima.

Galerija


U petak je zadnji dan škole, a sustav e-Dnevnik zbog poteškoća zbog pada sustava u četvrtak navečer nije bio dostupan roditeljima i učenicima. Problem je u ranim jutarnjim satima otklonjen.

Vezani članci Slika nije dostupna 83 posto hrvatskih škola žele nastavu 21. stoljeća: "Veliki interes potvrđuje da smo na pravom putu" Slika nije dostupna Mnoge hrvatske škole tek su digitalne početnice

"U četvrtak, 14. lipnja 2018. godine, u kasnim večernjim satima uočene su nepravilnosti u radu e-Dnevnik aplikacije za učenike. CARNET je tijekom noći poduzeo sve radnje na uklanjanju poteškoća s pristupom aplikaciji e-Dnevnik koje su uočene kod dijela korisnika sustava ocjene.skole.hr te je u ranim jutarnjim satima uspostavljena puna funkcionalnost aplikacije za učenike e-Dnevnik.

Napominjemo kako nastavnici nisu imali nikakvih poteškoća s pristupom e-Dnevniku te mogu koristiti sve njegove funkcionalnosti", stoji u priopćenju CARNET-a objavljenom na njihovoj mrežnoj stranici.

Nastavnici su cijelo vrijeme imali normalan pristup

Na raniji upit Nove TV o problemu s pristupom sustavu e-Dnevnik, koji smo uputili CARNET-u, dobili smo i brz odgovor od Ane Smoljo, voditeljice Ureda za administraciju i vođenje posebnih programa CARNET-a.

"CARNET radi na uklanjanju poteškoća s pristupom e-Dnevniku koje su uočene kod dijela korisnika sustava ocjene.skole.hr, kako bismo u najkraćem mogućem roku svima omogućili nesmetan pristup. Napominjemo kako nastavnici nemaju nikakvih poteškoća s pristupom e-Dnevniku te mogu koristiti sve njegove funkcije", stoji u odgovoru.

Na samim internetskim stranicama ocjene.skole.hr stoji sljedeća obavijest pri pokušaju ulaska u sustav:

"Sustav trenutno nije dostupan zbog izvanrednog održavanja. Zahvaljujemo na razumijevanju. Za dodatne informacije kontaktirajte nas e-mailom na helpdesk@skole.hr ."

Potvrđeno nam je i da je CARNET zaprimio brojne pritužbe građana zbog nemogućnosti pristupa sustavu e-Dnevnik.