Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Akcija #jedvacekam

Od danas svatko može biti kreativac koji će proslaviti omiljeni lokalni brend, tvrtku ili ustanovu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Mnoštvo je stvari kojima se radujemo i mnoštvo je malih i srednjih poduzetnika koji nam ih inače osiguravaju, a sada im je naša podrška od velike važnosti – zbog čega je ključno da se uključite u novu jedvacekam inicijativu.

Jedva čekate ručati u najdražem restoranu? Recite to na Facebooku. Jedva čekate popiti piće u omiljenom kafiću? Podijelite to sa svima na Instagramu. Jedva čekate otići u kazalište, na koncert ili festival? Detaljno razgledavati i bez žurbe ili ustručavanja s polica odabirati najkvalitetnije proizvode? Posjetite jedvacekam.hr i pozovite svoje prijatelje da učine isto. Za najkreativnije #jedvacekam poruke osiguran je medijski prostor na Novoj TV, Dnevnik.hr-u, RTL-u, Lideru, Radio grupi, Laganini.fm-u, Yammatu, Go2Digitalu, N1, 24sata, Tportalu, Journal.hr-u i drugima, što znači da upravo vaš omiljeni brend može postati nacionalno poznat.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Dani komunikacija 'PR je s Marsa, a oglašavanje s Venere' Slika nije dostupna Završile su prijave Croatia Effie 2014: Zajedničke radove prijavilo 40 marketinških agencija i 28 oglašivača

Mehanizam je sljedeći: na web-stranici jedvacekam.hr pomoću jednostavne aplikacije objavite svoju poruku o tome što jedva čekate učiniti nakon ukidanja izvanrednih mjera i pružite podršku omiljenom brendu, tagirajte ga, distribuirajte svoj jedinstveni uradak na društvenim mrežama te izazovite nekog na isto! Jednostavno je, a vašem kafiću, frizeru, osteopatu, fitness studiju, modnom stilistu, dispečeru marmelade, kozjeg sira ili starter kulture... puno će značiti u ova čudna vremena.

Riječ je o akciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), koja ovih dana ima misiju: osvijestiti važnost kreativnosti i pokazati koliko ona može pripomoći gospodarstvu i boljoj budućnosti, a pritom istaknuti kvalitetne proizvode, tvrtke i pojedince. Ovom akcijom čitava zemlja postaje kreativna agencija, a svaki brend potencijalno velik i nacionalno poznat brend.

Upravo je sada pravo vrijeme da stanemo iza svih onih brendova, gospodarstvenika, obrtnika, umjetnika, ugostitelja, inovatora i pojedinaca čija nam inovativnost u svakodnevici toliko znači, a čega smo u izolaciji postali svjesniji no ikada. Njihovo nam postojanje olakšava i obogaćuje živote, a sada je red na nama – svojom kreativnošću možemo im pružiti prepoznatljivost diljem zemlje. Podijelite što jedva čekate nakon završetka pandemijskih mjera i kreirajte svoju poruku cijeloj Hrvatskoj – istaknite najdražeg, drugog najdražeg, petog i desetog najdražeg pružatelja usluge, ukažite na njegovu kvalitetu i pomozite mu ostvariti vidljivost! Jer kreativnost čini razliku.

A da kreativnost čini razliku potvrdili su i renomirani hrvatski redatelji Vinko Brešan, Hrvoje Hribar i Goran Vitez te producentske kuće InterFilm, Kinorama i HRT, koji su isječke svojih filmova – Kako je počeo rat na mom otoku, Maršal, Što je muškarac bez brkova i Šuma sumarum dali na korištenje kampanji #jedvacekam.

Kako bismo vam olakšali unos vaših favorita, na jedvacekam.hr obuhvatili smo bazu svih poduzetnika, obrta i ustanova, a uz to smo uključili i mogućnost samostalnog upisivanja vašeg omiljenog brenda. Uz javnost i pojedince, također pozivamo i medije, pružatelje oglašivačkih usluga, proizvođače, javne ustanove i sve druge zainteresirane da se priključe akciji sa svojim idejama. Ako želite podržati projekt, više ste nego dobrodošli javiti nam se na hura@hura.hr.

 

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.
 

 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene