Najviše prijava od strane agencija podnijeli su Grey Worldwide Zagreb , McCann Erickson i Bruketa&Žinić OM, a od oglašivača Vipnet, Tele2 i Zagrebačka pivovara.
Pročitajte i ovo
Čuvaj, pazi, ne bacaj!
Gotovo 300 volontera u osam velikih akcija čišćenja prikupilo više od 260 vreća i sedam tona smeća
TELE2 donosi
Za one kojima treba nacrtati: Što naši najmlađi misle o svojoj sigurnosti u prometu?
Zatvorene su prijave radova za peto hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja. U devet natjecateljskih kategorija prijavljeno je 40 radova koji su rezultat zajedničke suradnje 28 oglašivača i 40 marketinških agencija.
Euro Effie: Predstavljeni članovi žirija prestižnog natjecanja
Kako bi se osigurao kvalitetan izbor pobjednika u skladu sa svjetskim normama, žiri Effie natjecanja kojeg čine najiskusniji marketinški stručnjaci u Hrvatskoj, tijekom prijavnog perioda prošao je i posebnu edukaciju koja uključuje stručnu podršku svjetskog konzultanta za Effie Adama Miecznikowskog te pregled stanja tržišnih kategorija od strane agencije za istraživanje tržišta Nielsen. Ovogodišnje izdanje natjecanja nosi i promjene u sustavu žiriranja pa će se stoga Effie ocjenjivanje provesti u dva kruga s dva različita sastava žirija za svaki krug kako bi se osigurali što objektivniji rezultati.
Predsjednica žirija ovogodišnjeg Effie natjecanja Maja Čulig iz kompanije Tele2 izjavila je: 'Izrazito smo radosni što nam se i ove godine odazvao veliki broj agencija i oglašivača koji su prijavom svojih radova još jednom istaknuli vrijednost i težinu Effie natjecanja. Žiri sada očekuje zahtijevan i odgovoran posao selekcije najboljih radova kojima ćemo ponovno pokazati važnost investicija u marketing i efikasnost koju marketinške kampanje zauzvrat nude.'
Dobitnici Effie nagrada bit će proglašeni na svečanoj dodjeli koja će se održati u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj, koja se održava od 15. do 18. svibnja 2014. u hotelu Lone u Rovinju.
Za Croatia Effie 2013 nagrade konkuriraju 42 rada u 9 kategorija
Članovi ovogodišnjeg žirija su: Dubravko Opašić (Grey Worldwide Zagreb), Marin Latković (Publicis Grupa), Luka Duboković (BBDO Zagreb), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić OM), Vanja Osredečki (Imago reklamna agencija), Tomislav Presečki (McCann Erickson), Vanesa Priseker (Universal McCann), Ana Marija Horaček (Unex Media), Rajna Cuculić (Mediacom CE Zagreb), Vedran Vereš (DMS), Petar Pavić (Real Grupa), Tomislav Grubišić (Degordian), Nikola Vrdoljak (Gingernet), Davor Runje (DRAP), Zrinka Štimac (Nielsen), Ante Šalinović (Ipsos Puls), Maja Čulig (Tele2), Ivana Galić (Vipnet), Nina Pentek (Erste&Steiermärkische Bank), Gordana Mašek Sorić (Coca-Cola), Andreja Hanžek (Kraš), Darko Ivančević (Zagrebačka pivovara), Dario Vrabec (Ledo), Jerko Matulović (Atlantic Grupa), Lordan Kondić (Hrvatski Telekom), Iva Radaš (Raiffeisen banka), Vladimir Gnjidić (Metro C&C), Sanda Soptija (Njuškalo), Ana Milićević (Carlsberg Croatia), Marinka Akrap (Podravka), Atana Skalko (Nestle).
Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije.
Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.
Sve informacije o Danima komunikacija, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook