Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Jedna od najljepših ljubavnih priča, ona o Malenoj i Klepetanu ostvarila je gotovo tri milijuna pregleda, dok su postovi ostvarili doseg od šest milijuna ljudi.


Hrvatska turistička zajednica je tijekom mjeseca ožujka provodila promotivnu kampanju proljetne tematike „Say hello to someone you love, say hello to spring. Experience spring in Croatia“. Tako su se u mjesecu ožujku provodile aktivnosti oglašavanja na onim tržištima koja imaju veliki potencijal za realizaciju putovanja u periodu pred i posezone, kao što su primjerice Njemačka, Velika Britanija, Italija, Austrija, Francuska, Švedska, Švicarska i Slovenija. S ciljem dodatnog jačanja promotivnih efekata, Hrvatska turistička zajednica je u sklopu navedene proljetne kampanje pokrenula i mini kampanju na društvenim mrežama s jednom od najljepših ljubavnih priča, onom o Malenoj i Klepetanu.

Vezani članci Malena i Klapetan - 1 Najpoznatijoj ljubavnoj priči u Hrvatskoj i šire došao je kraj: Klepetana će iduće godine dočekati prazno gnijezdo Slika nije dostupna Došao ranije nego ikad: Klepetan se vratio svojoj Malenoj

Kampanja „True love returns in the spring - the story of Klepetan & Malena“ tako se provodila na društvenim mrežama Facebook i Twitter, a animirani video uradak s pričom o Malenoj i Klepetanu objavljen je i na službenom YouTube kanalu HTZ-a. Na Facebooku je navedeni video ostvario gotovo tri milijuna pregleda, dok su postovi ostvarili doseg od šest milijuna ljudi. Na Twitteru je video ostvario gotovo 100 tisuća pregleda, dok su postovi ostvarili oko 700 tisuća impresija. Animirani video kreiran je u četiri verzije, na engleskom, njemačkom, talijanskom i francuskom jeziku, a ukupno su navedeni video uradci na YouTubeu ostvarili oko 130 tisuća pregleda.

S odličnim rezultatima zadovoljan je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je naglasio važnost novih ideja i sadržaja u promotivnim aktivnostima. „Priča o Malenoj i Klepetanu je i više nego dobro poznata u Hrvatskoj. Mnoge kampanje i ideje su inspirirane upravo ovom pričom. Međutim, naš glavni cilj je bio, kroz ovu jedinstvenu priču o ljubavi, dodatno približiti Hrvatsku svim potencijalnim turistima kao poželjnu destinaciju lijepih priča. Za turizam možemo reći da je to industrija emocija i doživljaja, a ostvareni rezultati na društvenim mrežama pokazuju da smo kod naših fanova uspjeli pobuditi emocije“, izjavio je direktor Ivičić, dodavši kako se povratak Klepetana tako željno iščekivao i među našim turistima.

Dodajmo kako je kampanja izuzetno dobro prihvaćena na tržištima Njemačke, Velike Britanije i Italije, a cijela je kampanja sigurno znatno doprinijela širenju ljubavne priče Malene i Klepetana u svijetu.