Petominutnom prezentacijom Kardum je u Bruxellesu pred kolegama iz medijske industrije predstavila kako Nova TV prati europske teme te kako Europsku uniju približava građanima. "Hrvatska je najmlađa članica Europske unije. Građani ne samo da se ne poistovjećuju s europskim temama nego nerijetko nisu ni svjesni na koje sve načine članstvo izravno utječe na njihove živote. Paralelno s tim, došlo je do porasta populizma, euroskepticizma, ali i mnogih dezinformacija vezanih uz obveze Hrvatske preuzete određenim dokumentima. Prezentirala sam, dakle, na koji način ne samo informiramo, nego i obrazujemo publiku, ali i na koji način se borimo protiv dezinformacija koje kolaju javnim prostorom. To nije značajka samo Hrvatske, nego cijelog svijeta", rekla je Kardum.
Na proslavi su predstavljeni i informativni programi drugih televizija pa je to bila dobra prilika za upoznavanje s idejama i načinom rada kolega iz europske televizijske industrije. "Svidio mi se projekt koji je prezentirala kolegica sa Sky newsa. Oni su se posvetili klimatskim promjenama i onečišćenju mora. Snimili su i film koji će biti premijerno prikazan u siječnju na tu temu. Isječak koji nam je prezentiran je impresivan i zabrinjavajući istodobno. Otpad, onečišćenje mora i sve što smo sami napravili jedinom domu kojeg imamo, zajednička je tema koja govori sve jezike svijeta", kaže Kardum.
Pročitajte i ovo
Ekskluzivno za Dnevnik Nove TV
Škoro bez dlake na jeziku: Otkrio koji bi referendum prvi raspisao, želi ustavne suce predlagati Saboru, destabilizirao bi ovu Vladu...
Pročitajte i ovo
Momčad koja pobjeđuje se ne mijenja
Vjerodostojnost, objektivnost i pravovremenost već desetu godinu za redom čine Dnevnik Nove TV najgledanijim
ACT je objavio novi dokument za medijske politike za razdoblje od 2019. do 2024. u kojem se nalaze glavni smjerovi na koje bi se europski političari trebali fokusirati kako bi se održao pluralizam medija, kvalitetne vijesti i kulturna raznolikost Europe. Traže usmjerenost prema otpornosti, odgovornosti i pouzdanosti.
"Što se tiče europske medijske politike u narednom razdoblju, ona će imati izravan utjecaj na Novu TV kao i na ostale medijske kuće. Snažna medijska politika, odgovorne platforme, pouzdana autorska prava i slobode glavne su odrednice na kojima će se raditi. Dosta smo govorili o dezinformacijama i na koji način ih suzbiti. Europski regulator poslušao je iskustva raznih medija. Na panelu o dezinformacijama govorili su kolege iz Sky newsa, RTL Germany, Mediaset iz Italije i ja. Svi imamo iste poteškoće. I istu želju – informirati svoje gledatelje i raditi to u zakonodavnom okviru koji će uzeti u obzir promjene koje je proživjela medijska scena. Ako postoji regulacija za nakladnike, pravila bi trebala postojati za sve koji na bilo koji način žive od plasmana ili dijeljenja informacija", objasnila je Kardum.
Podsjetimo, udruženje europskih komercijalnih televizija (Association of Commercial Television/ACT) glas je komercijalnih televizija u Bruxellesu od 1989. te predstavlja 28 televizija u 28 država članica i šire. Na posljednjem okupljanju istaknuli su važnost 3R (Robust, Responsbile, Reliable) - otporne, odgovorne i pouzdane medijske politike.