Produžetak sezone Hrvatska turistička zajednica planira osigurati uz pomoć promotivnih cijena. Jeftinijim smještajem, ulaznicama ili pak popustima u restoranima žele privući domaće goste u listopadu. Priprema se akcija ''Mjesec hrvatskog turizma''.

Galerija


Sredina je rujna, a u Hrvatskoj još boravi oko 470.000 gostiju, zbog čega se mnogi nadaju da će posezona biti duža nego inače. Hrvatska turistička zajednica zbog toga za listopad planira akciju "Mjesec hrvatskog turizma".

"Cilj je da produžimo ovu posezonu i damo poticaj domaćim turistima da putuju, koriste godišnji odmor da upoznaju Lijepu našu i da na taj način doprinesu povećanju turističkog prometa u ovoj godini", rekao je Kristijan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

U akciju je, između ostalog, uključen smještaj s popustom, manje cijene u restoranima, jeftinije ulaznice za muzeje, galerije. U 10. mjesecu jeftinije ćemo moći i na Brijune ili na Plitvička jezera.

"Kao i svake godine, mislim da će vladati veliki interes, poglavito za popust na naše ulaznice. Imat ćemo cijeli mjesec povoljne aranžmane u smještaju i u gastro ponudi", rekao je Tomislav Kovačević iz Nacionalnog parka Plitvička jezera.

Koja je korist za ugostitelja?

Iz HTZ-a očekuju da će se brojni restorani i hoteli odazvati akciji. No, imaju li oni računicu u tome da svoje usluge nude s popustima?

"Financijske računice nema, ali ima one promotivne. Vi možete doći do nekog gosta koji inače nije gost lokala i sutra će možda doći rezervirati mjesto kod vas baš za rođendan, za neku proslavu", rekla je Jelena Tabak, predsjednica Nacionalne udruge ugostitelja.

"Oni vide svoj interes u tome da ostvare određeni turistički promet, pa i financijski kroz dodatni boravak u listopadu na koji možda nisu računali, odnosno kroz kasniji efekt povratka gostiju", rekao je Staničić.

Liječnici, ilustracija Necijepljeni medicinski djelatnici će se testirati jednom tjedno, no što ako odbiju? "Očekujemo brze i precizne upute"

Zgrade u Zagrebu nakon potresa Nakon popisa stanovništva Zagrepčanima slijedi - još jedan popis: U planu je još od 2014., no potresi su ga konačno ubrzali

Još nije poznato hoće li biti definiran minimalni popust. Iako su sve slične akcije poželjne, ističu ugostitelji, svidjela im se ideja CRO kartice.

"CRO kartice su nama ugostiteljima isplativije jer klijent na svoj osobni račun dobije 2000 kuna i potroši u vašem objektu po cijenama koje vi imate. Međutim, to nije toliko zaživjelo", rekla je Tabak.

Zgrade u Zagrebu nakon potresa Nakon popisa stanovništva Zagrepčanima slijedi - još jedan popis: U planu je još od 2014., no potresi su ga konačno ubrzali

Do 31. kolovoza na CRO kartice uplaćeno je 13,87 milijuna kuna. Koristilo ih je 3228 osoba koji su potrošili 10,7 milijuna kuna, najviše na catering, smještaj u hotelima te u restoranima i barovima.

 

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju