Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Od 24. do 27. rujna

8. Weekend Media Festival: Spojili smo nespojivo: Laibach & turizam, Uber & kazalište

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Taksi bez vozila i svijet bez banaka, Sjeverna Koreja i ska-punk, Gole žene i reklame iz Dubaija... i još mnogo toga.

Ukratko, užarene poslovne teme i zapaljivo dobra zabava - to je eksplozivna mješavina koju svim pustolovima regionalne komunikacijske industrije nudi 8. Weekend Media Festival. U prostorima stare Tvornice duhana, pod pokroviteljstvom Adris grupe, u Rovinju će se od 24. do 27. rujna odvijati program od kojega će se dimiti na sve strane.

Pročitajte i ovo Objava Hrvatske turističke zajednice Pobrisali objavu HTZ objasnio kako su pomiješali Rovinj i Korčulu: Kažu bila je to nenamjerna pogreška Weekend Media Festival (Foto: Weekend Media Festival) - 2 top teme Na Weekend Media Festivalu: Severina, Huljić i Rasta, izbor najboljeg političkog PR-ovca godine i kako se transformira TV



„Često me pitaju kako nalazimo inspiraciju za svaki novi festival. Komunikacije i mediji su toliko dinamično područje, a svijet oko nas toliko se brzo mijenja da inspiracija dolazi sama od sebe. Potrebno je samo osluškivati i okupljati, a kao najbolje mjesto za okupljanje svake se godine dokazuje Rovinj. Ovdje ćete naći ljude koji imaju što reći, znaju slušati, puni su ideja i spremni su ih razmjenjivati.“, poručio je direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.

Ključne teme konferencijskog dijela programa su trendovi koji su i u svijetu novost, a u regiji jedva poznati. Ključni govornici su ljudi koji osvajaju sasvim nova područja poslovanja i nerijetko vode bitke protiv snažnih sila državne regulacije i monopola. Najjače ime vjerojatno je Anthony le Roux, generalni direktor Ubera za Istočnu Europu, najbrže rastuće startup kompanije na svijetu.

„O dolasku Ubera u Hrvatsku i regiju govori se već mjesecima, a upravo u Rovinju imat ćemo priliku uživo čuti jednog od njihovih čelnih ljudi. Uber je sjajan primjer kako nove tehnologije drastično mijenjaju tradicionalne modele poslovanja, a slične se pouke mogu izvesti i iz promjena u svijetu oglašavanja. Native advertising je kod nas donekle poznat kao pojam, ali malo je stvarnih iskustava o učinkovitosti takvog komuniciranja. Programmatic je, s druge strane, sasvim novi način zakupa medija, a mogao bi vrlo brzo postati dominantan, pa vjerujemo da će ta tema privući veliki interes“, najavljuje direktor programa Nikola Vrdoljak.

Uz le Rouxa, program Weekenda donosi i druge podjednako intrigantne sudionike, među kojima su Brian Morrissey, glavni urednik Digidaya, Ana Anđelić i Piero Poli iz agencije Havas te bankarski konzultant i digitalni stručnjak Mark Dek. Gosti Weekenda bit će i članovi grupe Laibach koja se upravo vratila s turneje po Sjevernoj Koreji, kao i bivši svjetski rekorder na 110 metara s preponama Colin Jackson, danas globalni direktor humanitarne utrke Wings for Life.

Na Weekendu ćete moći slušati i Jonathana Hirshona, poznatijeg kao ‘PR gurua iz Silikonske doline’ (titula koju mu je dodijelio BusinessWeek). Na panelu o kojem će se još dugo pričati i nakon Weekenda glumci Branko Đurić-Đura i Rene Bitorajac predstavit će svoje novo privatno kazalište koje uskoro počinje s radom u Zagrebu te zajedno s Draganom Bjelogrlićem i Branimirom Brkljačom pokušati odgovoriti na pitanje zašto nema više poduzetnika među umjetnicima.

Turizam uvijek pobuđuje posebno zanimanje, a ove će godine biti prisutan kroz panel o tome Kakav Mediteran (ne) bi trebao biti, dok će Elizabeth Lane Lawely pojasniti kako sve popularniji gaming može doprinijeti turizmu i kako ga koristiti u reklamnoj industriji. Mediji kao nezaobilazna tema Weekenda bit će prisutni i ove godine, pa ćemo od čelnih ljudi hrvatskih medija čuti kako će novinari pratiti predstojeće parlamentarne izbore. Raspravljat će se i o novinarima i upotrebi društvenih mreža te trebaju li novinari danas još uvijek medije.

Još uvijek traju prijave za BalCannes i SoMo Borac

Partneri Weekend Media Festivala ove su godine ponovno regionalna revija BalCannes i nagrada SoMo Borac. BalCannes će četvrtu godinu zaredom, u suradnji Weekenda i Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije. Prijave traju još do 10. rujna (balcannes.com). SoMo Borac u svojoj će trećoj godini dodijeliti 24 statue printane u 3D tehnologiji za najbolje regionalne digitalne projekte u osam kategorija. Prijave za sve sudionike su besplatne i otvorene sve do 9. rujna (somoborac.com)!

U petak Kandžija i Gole žene, u subotu Kawasaki 3P

Weekend ne bi bio Weekend bez glazbenog programa, koji je za mnoge sudionike jedan od glavnih razloga dolaska na festival. Ova je godina posvećena hip-hopu i ska-punku. U petak Universal Music Hrvatska dovodi osječkog freestylera Kandžiju i njegov band Gole žene, koji čine isključivo odjeveni muškarci. U subotu Tvornica predstavlja Miki Soulsa, a Jägermeister Kawasaki 3P Live, koji će u Rovinju promovirati i svoj novi album "Goli Zbog Pasa", po mnogima njihov najbolji uradak u 22-godišnjoj karijeri.
Mnoštvo je razloga za prijavu na ovogodišnji Weekend Media Festival, ali samo je jedno mjesto za prijavu: www.weekendmediafestival.com. Interes je ogroman, ali Rovinj je gostoljubivo mjesto, naći će se mjesta za sve.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene