Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Na brodu za krstarenja Queen Marry 2, usidrenom u newyorškoj luci, u organizaciji Europske turističke komisije (ETC), predstavljena je kulturno-turistička ponuda 20 europskih zemalja za 2008. uključujući i Hrvatsku.


Na promociji europskih turističkih destinacija i kulturnih
znamenitosti koje nude, kakvu ETC u SAD-u organizira dva puta godišnje, sudjelovalo je oko 200 američkih turističkih novinara i predstavnika turističkih agencija.

Vezani članci Koronavirus Treći val pandemije poharao Europu: U većini zemalja stroge mjere do daljnjeg na snazi, neke oborile crne rekorde Europske zemlje (Foto: Zackabier) - 7 Hrvatska više nema oblik kifle, pogledajte na što sada podsjeća ljude

U sklopu promocije pod nazivom "Divovi kulture i putovanja", održana je i revija na kojoj su manekeni na glavi nosili makete kulturnih znamenitosti pojedinih zemalja, poput talijanskog kosog tornja u Pisi, austrijske krinoline i Mozarta, njemačkih dvoraca na Rajni, slovačkih orgulja i slično.

Poseban naglasak dobio je Liverpool, kao europska prijestolnica kulture u 2008., koji je bio nositelj britanske promocije.

Hrvatsku, koja je na reviji ETC-a imala zapažen nastup, predstavljala je figura Marka Pola koji na povodcu vodi dalmatinskog psa s crvenom kravatom, uz sliku grada Korčule u pozadini i zvuke Šibenske balade, klape Šibenik.

Voditeljica Hrvatskog turističkog ureda u New Yorku Nena Komarica, ocijenila je hrvatski nastup vrlo uspješnim, ističući doprinos Europske turističke komisije u promociji hrvatskog turizma u SAD-u.

Hrvatska je i dalje hit na američkom turističkom tržištu, naglasila je Komarica, izrazivši očekivanje da će unatoč očekivanoj recesiji u SAD-u posjet američkih turista Hrvatskoj u 2008. porasti za 10 do 12 posto, na oko 250.000 gostiju.

Takve procjene potvrđuje i nedavna odluka Saveza američkih
turoperatora (USTOA) da Hrvatsku proglasi destinacijom godine 2008.