Volvo je predstavio S60 i V60 Polestar modele a od toga nam je ovaj zadnji vrlo zanimljiv jer nas podsjeća na stari Volvo 850 T5. To su automobili razvijeni za one koji dijele strast za užitkom vožnje i filozofiju koja kaže da bi istinski automobil za vozača morao biti zabavan za vožnju tijekom čitave godine, na svim cestama i u svim vremenskim prilikama.
Pročitajte i ovo
Upoznajte MV Agusta Brutale 800
Alfa Romeo izbacio MiTo u dva posebna izdanja
„S predstavljanjem V60 Polestar modela nastavljamo s tradicijom stvaranja brzih Volvo karavana kao što je trkaći 850 BTCC,“ istaknuo je Christian Dahl, direktor kompanije Polestar.
Automobil se temelji na posljednjoj generaciji modela Volvo S60/V60 i označava proširenje modelske ponude Polestara. Razvoj automobila trajao je nekoliko godina uz proučavanje modela C30, S60 Concept i australskog S60 Polestar modela na tisućama prijeđenih kilometara po zavojitim planinskim cestama, njemačkom Autobahnu te testnim stazama od krajnjeg juga Europe do smrznutog sjevera Švedske.
Dorade uključuju modifikacije u cilju povećanja čvrstoće podvozja te ugradnju opruga koje su 80% čvršće u odnosu na standardni S60 R-Design. Ove promjene u kombinaciji s vrhunskim Öhlins amortizerima i 20” Polestar kotačima rezultirali su preciznim, ali udobnim vozačkim užitkom.
Kočioni sustav pretrpio je značajne izmjene, a najvidljivija je ugradnja 371-milimetarskih ventiliranih prednjih diskova i Brembo kočionih čeljusti sa šest klipova, što garantira vrhunsko zaustavljanje.
Pozitivan aerodinamički učinak postignut je suptilnim, ali nadasve učinkovitim modifikacijama koje su rezultat testiranja u zračnom tunelu. Promjene su vidljive kroz nove prednje splitere, te novi stražnji spojler i difuzor.
►►► 'Zeleni' automobil iz 1983. – Volvo LCP2000
►►► Novi V40 Cross Country stigao u Hrvatsku
Polestar je poradio i na šestcilindarskom turbo T6 benzincu koji je dodatkom većeg turbo punjača, novog intercoolera, sportskog ispuha i doradom upravljačke elektronike ojačan na 350 KS, te nudi 500 Nm okretnog momenta pri niskih 2.800 o/min.
Šest stupanjskim automatskim mjenjačem upravlja se preko polugica na upravljaču, a snaga se šalje na sva četiri kotača. Performanse su očekivano vrhunske pa tako ubrzanje do 100 km/h traje samo 4,9 sekundi, dok je maksimalna brzina „zauzdana“ na 250 km/h. Mjenjač, pogonski sustav i sistem kontrole trakcije pažljivo su rekalibrirani kako bi se ponudio maksimalan prijenos snage u svim uvjetima vožnje.
Unutrašnjost Volvo Polestar modela oplemenjena je novim detaljima, materijalima i bojama s jednim jedinim ciljem da se poveća ugođaj vožnje i vozaču omogući maksimalna kontrola.
Polestar će započeti s isporukom novih S60 i V60 Polestar modela u lipnju 2014. godine. Za više informacija posjetite: www.nextpolestar.com
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.