Savršenstvu barem za njih, dok će to nekom drugom biti bacanje novca. Vlasnik koji je htio ostati anoniman uložio je 40.000 eura kako bi njegov Mitsubishi išao što brže. Serijska verzija imala je 280 konja i krajnju brzinu od oko 240 kilometara na sat. Sada ima 500 konja i rekordnu brzinu od 300 kilometara na sat. Cijena dorade kreće se od 350 eura za manje radove na autu do, doslovno možemo reći, zahvata čija se cijena penje 'u nebesa'. Sve to radi neopisivog osjećaja moći za volanom.
Pročitajte i ovo
Provjereno donosi
Ni nakon mjesec dana ne može pokopati majku jer čeka nalaz obdukcije: Iz bolnice poslali nevjerojatan odgovor
Problem privatnih nekretnina
Četiri godine ne žive u svom domu: "Teško mi je što ne mogu tu stanovati, ali Bože dragi..."
Hrvoje Hictaler isključivo priprema automobile za utrke. Mjeri konjsku snagu automobila nakon čega radi niz promjena na motoru i računalu vozila. Seat Cupra imala je 240 konja sada tristo. To joj omogućuje da postigne brzinu gotovo 50km/h veću nego do sada.
'Većina vlasnika ovakvih automobila su ljudi koji troše isključivo na takav svoj hobi i nemaju drugih hobija. Rijetko idu na skijanje, rijetko idu na ljetovanje, u principu vole brzi vožnju, vole te svoje aute. Čuvaju, paze, maze i njih onda ulažu novac', objašnjava Hrvoje za Provjereno.
No, tu su i oni koji sav svoj novac ulažu u vanjski izgled. U jednu Toyotu iz 94. godine uloženo je 60.000 kuna. Samo kotači - felge i gume, koje su naručene iz Japana, stoje 13.000 kuna. Lakiranje Mazde iz '98. godine koštalo je 2.000 eura. Najviše je uloženo u Astru iz '97. godine - čak 15 tisuća eura.
'Tu nema kraja, uvijek se nešto mijenja, uvijek dolazi nešto drugo, bolje, što mi se više sviđa. Izađe recimo novi model felgi, onda ove stare se prodaju. Kupuju se nove felge. Tako da praktički na tim starim autima ima više dijelova nego na nekom novom', dodaje vlasnik Astre, Damir Crnić.
Uz vanjski izgled veliku količinu novca neki ulažu u ozvučenje svog automobila. Jaka Seleš iz Ljubljane u svoju Volkswagen bubu uložio je čak 100.000 eura, a obična na tržištu ne stoji ni 20.000 eura. Sam ju je napravio - time se bavi 11 godina. A za jedan ovakav projekt potrebno mu je 7 do 10 mjeseci. Tema automobila je diskoteka budućnosti - 2100. godine. Na krovu ima solarne ćelije kojima djelomično napaja akumulatore.
Neki imaju novca za najskuplje, ali samo rijetki ulažu velik novac da bi svoj automobil približili savršenstvu. Barem savršenstvu za njih, dok će to nekima biti bacanje novca. ako je prosječnom čovjeku luksuz uložiti desetke tisuća eura kako bi uljepšao, povećao brzinu ili opskrbio automobil svom mogućom tehnologijom, njima je to način života.