Pet godina nakon što je prvi i10 krenuo u prodaju, Hyundai se odlučio na redizajn koji jasno pokazuje koliko je proizvođač napredovao u ovo proteklo vrijeme. Nova generacija i10 modela imati će elemente koje tipično nalazimo u višim klasama vozila a uz bogatu opremu, prostranost i funkcionalnost, novi i10 donosi i sofisticiran, moderniji dizajn koji će privući mlade ljude, ali i uglađene vozne karakteristike te izuzetno nisku razinu buke u unutrašnjosti.
Pročitajte i ovo
Uzrok nepoznat
U požaru u stambenoj zgradi ozlijeđeno 19 osoba: U akciji spašavanja sudjelovalo više od 70 ljudi
Najčuvaniji 'top secret'
BMW M5 na nemilosrdnom testiranju u Alpama
Kupci nove generacije i10 modela moći će uživati u najvišem stupnju udobnosti ali i naprednim sigurnosnim elementima s mnogim funkcijama koje se inače nalaze samo kod vozila viših klasa. Oprema poput automatske klime, grijanog kožnog upravljača i tempomata s funkcijom ograničavanja brzine doista pruža udobnost vozila više klase dok se za veću sigurnost brinu elementi poput standardnog ESP-a i prednjih zračnih zavjesa.
Nova generacija gradskog mališana duža je za 80mm, šira za 65mm i niža za 50mm u odnosu na svog prethodnika što drugim riječima znači da će novi i10 pružati najviše prostora za noge i najveći obujam prtljažnika u svojoj pripadajućoj klasi. Putnici na prednjim kao i stražnjim sjedalima moći će tako uživati u ukupno 1.890mm prostora za noge dok je obujam prtljažnika narastao za više od 10% na sveukupno 252 litre (bez spuštanja sjedala).
Novi Hyundai i10 temelji se na potpuno novoj platformi s 5mm dužim međuosovinskim razmakom i drugačije pozicioniranim stražnjim amortizerima kojima je omogućena preciznija kontrola nad kotačima u svim voznim uvjetima i na svim tipovima površina.
Za sada još nema detalja o ponudi motora, ali vjerojatno je da će Hyundai uz novi i10 ponuditi dvije benzinske varijante, 1.0-litreni trocilindrični motor te 1.25-litreni četverocilindrični motor.
►►► Kia pokazala svoju novu luksuznu limuzinu K9
Europski dizajnerski tim Hyundaija, na čijem je čelu glavni dizajner Thomas Bürkle koji je nekoć radio za BMW, stvorio je dinamičan vanjski dizajn u skladu s proizvođačevom dizajnerskom filozofijom fluidne skulpture ne bi li dodatno naglasili nove atletske proporcije automobila i velikodušne vanjske dimenzije. Profinjen vanjski izgled prati i dizajn interijera te tako u unutrašnjosti možemo očekivati moderan dizajn s visoko-kvalitetnim materijalima na svim ključnim površinama.
Proizvodnja bi trebala krenuti u rujnu a novi i10 s proizvodne trake silaziti će u Hyundaijevoj tvornici u Turskoj. Godišnji kapacitet proizvodnog pogona gdje se također proizvodi i novi i20 model, trenutno iznosi 200.000 vozila, a ta je brojka ostvarena nakon injekcije od nekoliko milijuna eura koliko je investirano u infrastrukturu.
Više informacija možemo očekivati netom pred službeno predstavljanje nove generacije i10 modela javnosti koje je zakazano za međunarodni auto salon u Frankfurtu od kojeg nas dijeli tek nekoliko tjedana.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.